اخبار عمومی
اعلام وصول 2
297028
تاریخ انتشار: 1398/02/24 15:38
معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گزارش تسهیلات پرداخت شده از محل برنامه قانون حمایت از ایجاد و توسعه اشتغال پایدار روستایی و عشایری سراسر کشور را به تفکیکک هر استان و شهرستان و سایر جزئیات منتشر کرد.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اسامی دریافت‌کنندگان 7 هزار میلیارد تومان تسهیلات کم‌بهره اشتغال پایدار روستایی از محل برنامه قانون حمایت از ایجاد و توسعه اشتغال پایدار روستایی و عشایری سراسر کشور تا تاریخ ۹۸/۲/۱۵-(مبالغ به میلیون ریال) را منتشر کرد.
در این گزارش آمده است که داده‌های مربوط به جداول پرداخت تسهیلات از محل قانون حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری بصورت ماهانه به روزرسانی می‌شود.
از این محل به 1850 طرح که در کارگروه اشتغال استان خوزستان مصوب شد تسهیلاتی به تفکیک هر شهرستان و با ذکر جزئیات در سقف های مختلف پرداخت شد.
اما
 آیا دریافت کنندگان تسهیلات روستایی و عشایری هستند؟
آیا دریافت کنندگان تسهیلات افراد بیکار و یا صاحبان حرف و مشاغل هستند و یا اینکه کارمندان ذینفوذ به نام افراد بیکار تسهیلات دریافت کردند؟
آیا این تسهیلات در راستای تولید و اشتغال مصرف می گردد و یا به مانند سابق دچار انحراف و در بازار خودرو، املاک، جواهرات.........هزینه می شود؟
آیا دستگاه‌های دولتی و بانک های عامل توزیع کننده این مبلغ کلان نظارتی بر اجرای طرح ها ذکر شده دارند؟
آیا افرادی که ۱۵ میلیون تومان وام گرفتند شغلی پایدار ایجاد کنند؟
این بخشی از سئوالات مطرح شده است
از آنجائیکه لیست مذکور همراه با جزئیات است با مطالعه این لیست می توانید به اما و اگرهای  طرح شده پاسخ داد
برای دیدن لیست اسامی وام گیرندگان [اینجا] کلیک کنید.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*