اخبار عمومی
اعلام وصول 2
297068
تاریخ انتشار: 1398/02/27 15:39
نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از ادعای اخیر استاندار خوزستان درباره اعتراض صلیب سرخ به زیاد بودن رسیدگی به سیل‌زدگان، گفت: این اظهارات در اذهان سیل‌زدگان آثار بدی بر جای می‌گذارد و نمک پاشیدن به روی انبوهی از زخم‌‌های آن‌ها است.

عصرجهان-علی ساری نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی پنج‌شنبه شب در بازدید از نمایشگاه قرآن و عترت خوزستان، برگزاری این گونه نمایشگاه‌ها را برای ترویج فرهنگ قرآنی بسیار ارزشمند دانست و خواستار تقویت آن در هر دوره شد.

وی با تأکید بر ضرورت ترویج فرهنگ قرآنی، اظهار کرد: استان خوزستان دارای ظرفیت‌ها و استعدادهای بسیاری در حوزه‌های مختلف قرآنی است که باید مورد حمایت قرار گیرند.
نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی افزود: برای من جالب بود که این نمایشگاه برای طیف‌های سنی مختلف برنامه داشت و از محتواها و آیتم‌های به‌روز و جالبی برخوردار بود.
وی با انتقاد از ادعای اخیر استاندار خوزستان در خصوص اعتراض صلیب‌سرخ به زیاد بودن رسیدگی به سیل‌زدگان، عنوان کرد: مدیریت عالی استان و همه مسؤولان در هرگونه بحران و حادثه‌ای باید بدانند که لازم است با دقت بسیاری، ارزیابی خود را بیان کنند.
ساری گفت: با توجه به دردها و مشکلاتی که مردم سیل‌زده در حال تحمل آن هستند، این اظهارات در اذهان انها آثار بدی بر جای می‌گذارد و نمک پاشیدن روی انبوهی از زخم‌ها است.

منبع/فارس



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*