اخبار عمومی
اعلام وصول 2
297098
تاریخ انتشار: 1398/02/29 00:33
فرماندار شهرستان امیدیه در جلسه کارگروه اشتغال:
سه سرمایه گذار بخش خصوصی در حوزه پتروشیمی از شهرک انرژی امیدیه بازدید میدانی داشتند

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، جلسه كارگروه اشتغال و سرمايه گذاري شهرستان امیدیه  باحضور سید مهران رفیعی فرماندار امیدیه و با حضور دستگاهای اجرایی در  سالن اجتماعات فرمانداري برگزار شد.
به گزارش خبرنگار ما؛ در  ابتدا جلسه گزارشي از وضعيت جذب اعتبارات و تسهيلات اشتغال زايي در سال ۹۷، تعداد افراد ثبت شده در سامانه هاي مربوطه و نيز مسائل و مشكلات موجود جهت بررسي و تصميم گيري ارائه شد.


سید مهران رفیعی فرماندار شهرستان امیدیه با تاكيد بر لزوم توجه ويژه به بحث اشتغال اظهارکرد: يكي از اولويت هاي اصلي ما در شهرستان حل مشكل اشتغال است و در اين راستا بايد مسير را به سمتي ببريم كه از توليد كالاي داخلي حمايت شود كه اين يك وظيفه و تكليف در قبال نظام و انقلاب است و البته توليد كننده نيز بايد به فكر افزايش كيفيت كالا و خدمات براي بالا بردن رضايت مصرف كننده باشد.
وي در ادامه با اشاره به اهميت و نقش بانك ها در توسعه شهرستان افزود: با توجه به  اعتبارات و تسهيلات بخش اشتغال به ويژه تسهيلات اشتغال روستايي بايد تمام توان خود را در جهت جذب اين اعتبارات به كار گيريم .
رفیعی در پایان با اشاره به حضور سه سرمایه گذار بخش خصوصی در حوزه پتروشیمی گفت در هفته گذشته با دعوت و نشست تخصصی با سه سرمایه گذار و بازدید میدانی از محل شهرک انرژی امیدیه انتظار داریم شرایط اشتغال جوانان جویای کار را فراهم کنیم .
مهندس جعفر سلامی و باقر شریفات هیات سرمایه‌گذار را همراهی میکردند
خبرنگار/ناصرحکیمی


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*