اخبار عمومی
اعلام وصول 2
297131
تاریخ انتشار: 1398/03/01 00:02
یکی از اقوام ‏نزدیک به خانواده طاهریان گفت: روز یکشنبه فرهاد را به خاک سپردند و دوشنبه صبح هم مراسم یادبود او در مسجد برگزار شد. ‏اما هیچ‌کدام از مقصران آن حادثه یا خانواده‌شان به این مراسم نیامدند.

عصرجهان-چند روز از ماجرای تصادف جنجالی اصفهان می‌گذرد. حادثه‌ای که در آن جنون سرعت و ‏پول‌های بی‌حساب منجر به کشته شدن یک جوان بیگناه شد. رعایت نکردن فاصله طولی، ‏سرعت غیرمجاز و رانندگی بدون گواهینامه تنها کلمات کلیدی است که درخصوص این حادثه ‏عجیب از سوی مقامات رسمی اعلام شده است.


البته حاشیه و شایعات زیادی هم درخصوص این ‏حادثه وجود دارد. مثل همه اتفاقات مشابه. از آقازاده بودن راننده پورشه تا ارتباط پسر و دختر جوان ‏و گمانه‌زنی‌های مختلف از روی صدای دختر جوان که همه و همه باعث شده تا این تصادف خونین و ‏حواشی آن به یکی از جنجالی‌ترین حوادث‌سال جاری تبدیل شود. با این همه به جز مرگ تلخ ‏فرهاد طاهریان که روز یکشنبه به خاک سپرده شد، هنوز هیچ چیز دیگر درخصوص این حادثه ‏مشخص نیست‎.
پنجشنبه هفته گذشته بود که پلیس از طریق تماس مردمی در جریان یک تصادف مرگبار قرار ‏گرفت. با حضور پلیس در محل حادثه و بررسی‌های ابتدایی مشخص شد که حین کورس دو ‏خودروی پورشه، یکی از پورشه‌ها با انحراف از مسیر اصلی با یک دستگاه پراید برخورد کرده و ‏همین موضوع باعث جراحات سرنشین پراید شده است.

بیشتر بخوانید: واکنش یک جامعه‌شناس به ماجرای تصادف پورشه‌ها در اصفهان/دختر راننده پورشه عربده کشان:مرده که مرده! دیه‌اش را می‌دهیم

تنها مجروح این حادثه به بیمارستان منتقل ‏شد، اما با وجود تلاش کادر درمانی، جوان حادثه‌دیده جانش را از دست داد. از سوی دیگر مشخص ‏شد که راننده پورشه پس از تصادف شدید از صحنه گریخته است. همزمان فیلم کوتاهی از این ‏حادثه هم در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد.
آن‌طور که در این تصاویر مشخص بود یکی از ‏سرنشینان خودروی میلیاردی عربده‌کشان از خسارات وارد شده به خودرویش شکایت می‌کند و در ‏مورد راننده پراید که در این حادثه کشته شده می‌گوید: «عیبی ندارد دیه او را پرداخت ‏می‌کنیم!» همچنین در ویدیو‌هایی که از دختر مالک پورشه در فضای مجازی منتشر شده او دایما در ‏حال جیغ کشیدن است و می‌گوید که چرا جلوی من را می‌گیرید می‌خواهم سوار ماشینم بشم. ‏ماشین مال بابامه و این آقا هم برادرمه! ‏
بعد از انتشار این تصاویر و اوج گرفتن شایعات درخصوص ارتباط دختر و پسر جوان پورشه سوار با ‏مقامات مسئول، رئیس پلیس راهور شهرستان اصفهان از اساس همه این شایعات را رد و گفت: «‏راننده جوان متواری ربطی به هیچ یک از مسئولان نداشته و «آقازاده» نبوده است.» ‏
فردای روز حادثه راننده متواری همراه پدرش به کلانتری می‌رود و خودش را معرفی می‌کند. ‏این جوان که هنوز هیچ مشخصاتی از او منتشر نشده، فاقد گواهینامه بوده است. همچنین ‏مشخص شد که دو پورشه حاضر در محل حادثه دو مالک متفاوت دارد. درواقع این ماشین‌های ‏میلیاردی متعلق به پدران دختر و پسر جوان هستند. پسر جوان از روز شنبه در بازداشت پلیس است، ‏اما از دختر پورشه سوار هیچ خبری نیست. ‏
فرهاد طاهریان نفر سوم این ماجرای خونین است. جوان ٢١ ساله‌ای که در این تصادف مرگبار ‏جانش را از دست داد. پسر بزرگ خانواده و دانشجوی مهندسی کامپیوتر بود. آن طور که اقوام ‏فرهاد می‌گویند او برای بنزین زدن به خیابان کارگر اصفهان رفته بود: «فرهاد اصلا ‏اهل دور دور نبود، آن شب هم رفته بود تا در خیابان کارگر بنزین بزند. اما دیگر بازنگشت، تا این ‏که فرداشب اسم او را در لیست بیمارستان دیدیم.البته لیست افراد فوت شده.»

منبع/باشگاه خبرنگاران



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*