اخبار عمومی
اعلام وصول 2
297229
تاریخ انتشار: 1398/03/08 22:44
فرمانده انتظامي اهواز از دستگیری اعضای باند سارقان طلاجات منازل با 22 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش عصرجهان به نقل از  پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "محسن دالوند" با بيان اين خبر اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل که سارقان بعد از شکستن قفل در ورودی واحد مسکونی وارد منازل شده و اقدام به سرقت طلاجات می کردند، دستگیری سارقان در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری 14 اهواز قرار گرفت.

وي افزود: ماموران کلانتری 14 اهواز موفق شدند با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، اعضای باند 3 نفره سارقان حرفه ای منزل را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کنند.
سرهنگ دالوند در ادامه افزود: سارقان در بازجویی های به عمل آمده به 22 فقره سرقت طلاجات منازل از نقاط مختلف شهرستان اهواز اعتراف کردند.
فرمانده انتظامي شهرستان اهواز در پايان ضمن اشاره به شناسایی و دستگیری یک مالخر در همین راستا، خاطر نشان کرد: متهمان به همراه مالخر برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

برچسب ها:
محسن دالوند ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان


حفاظ و قفل ضد دیلم
|
Iran
|
1398/03/09 11:24
  +0

  -0
پاسخ
قفل ضد دیلم گاردمن روی هر دری باشه، هیچ دزدی با هیچ روشی از اون در نمیتونه عبور کنه و حفاظ ضد دیلم هم مقابل پنجره ها، بالکن، نورگیر و پاسیو نصب باشه، خونه میشه عین دژ و هیچ دزدی نمیتونه وارد بشه. درست مثل اینکه برای خونه درو پنجره نذاشتید و هر شش طرف دیواره

ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*