اخبار عمومی
اعلام وصول 2
297235
تاریخ انتشار: 1398/03/08 20:02
عطب اله آهنین جان با گلایه از مشکلات حوزه راهداری شهرستان لنده گفت: وجود بیش از 120پیچ خطرناک و نقطه 100حادثه خیز در شهرستان لنده از مهمترین مخاطراتی است که جان شهروندان را تهدید می کند.

عصرجهان-عضو شورای عالی استان کهگیلویه وبویراحمد با تشریح وضعیت جاده های ارتباطی شهرستان لنده گفت: امروز و پس از چهار دهه از انقلاب هنوز شاهد مشکلات متعدد در جاده های روستایی و اصلی شهرستان لنده هستیم.
وی افزود: وجود بیش از 120 پیچ خطرناک و نقطه حادثه آفرین در محورهای روستایی و تنها جاده ارتباطی شهرستان لنده از مهمترین چالش های است که نیازمند همت و تلاش مضاعف راهداری است.
عطب اله آهنجان تصریح کرد: اگر در این سال ها اداره راهداری که لودر، گریدر و کامیون دارد در فصولی که بیکار هستند نسبت به بازگشایی و رفع نقاط حادثه خیز اقدام می کرد امروز دیگر شاهد این همه نقاط حادثه خیز نبودیم.
وی تاکیدکرد: عمده این پیچ ها و نقاط حادثه آفرین در محورهای لنده به قیام و بهمئی، لنده به موگرمون و قلعه رئیسی، لنده به سوق هستند که فقط در حوزه لنده به بهمئی بیش از 98 نقطه 100درصد حادثه آفرین داریم.
عضو شورای شهرلنده با گلایه از عملکرد اداره راهداری شهرستان لنده از فرماندار این شهرستان لنده خواست تا با پیگیری لازم مشکلات حوزه راهداری را پیگیری نمایند.
آهنین جان در ادامه نیز از نبود تابلو های راهنمایی  و رانندگی در مسیر های روستایی نیز گلایه کرده است.
منبع/خبر لنده

برچسب ها:
لنده ؛ عطب اله آهنجان ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*