اخبار عمومی
اعلام وصول 2
297248
تاریخ انتشار: 1398/03/10 11:18
مراسم تودیع و معارفه فرمانداران سابق و جدید دنا هفته آینده برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، نادیا صداقت اولین خانمی که توانست سرپرستی فرمانداری را در استان کهگیلویه و بویراحمد بعد از یکسال و ۱۰ روز از مسوولیت خود کنار گذاشته شد. و علیار علی پور محمد صادقی از دولت آباد یاسوج که سابقه طولانی در حوزه های اجتماعی و سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد دارد جایگزین وی در فرمانداری دنا خواهد شد
بنا به همین گزارش آئین تودیع و معارفه این سرپرست ها روز یکشنبه دوازدهم خردادماه ۱۳۹۸ در سالن فرمانداری دنا برگزار می شود.
شایان ذکر است روز گذشته هشتم خردادماه ۱۳۹۸ هم دکتر جعفر نیکبخت سرپرست فرمانداری کهگیلویه هم از مسوولیت خود بعد از ۱۱ ماه استعفا داد.
گفته می‌شود، وی دلیل استعفای خود را صادرنشدن حکم فرمانداری خود عنوان و اظهارداشت: متاسفانه حوزه سیاسی و امنیتی استانداری و نزدیکان ایشان علاقه‌ای به صادر شدن این حکم نداشتند.
 سرپرست فرمانداری کهگیلویه در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: ۲ بهانه برای رد حکم فرمانداری من می‌گفتند که یکی از آنها این بود که من پزشک هستم.
 نیکبخت در پاسخ به این سؤال که مگر آقایان قبل از صادرکردن حکم سرپرستی‌تان نمی‌دانستند شما پزشک هستید؟ هم با خنده خاطرنشان کرد: این را باید از آقایان سؤال کرد اما من به آنها گفته بودم که پزشک هستم.
 وی گفت: ایراد و شاید بهانه دوم آنها هم این بود که شما در منطقه با عده‌ای دعوا کرده‌اید و واقعاً متوجه نشدم منظور آقایان از طرح این موضوع چه بود.
 سرپرست فرمانداری کهگیلویه در استان کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به این سؤال که واقعاً استاندار در رد حکم فرماندار شدن شما نقش تأثیر گذاری داشت یا خیر؟ هم یادآورشد: اطلاع چندانی ندارم اما یقین دارم نزدیکان استاندار علاقه‌ای برای صدور این حکم نداشتند.
نیکبخت در پاسخ به این سؤال که آیا سردار هاشمی نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی علاقه‌ای به ماندن شما در این مسوولیت داشتند یا خیر؟ هم ادامه داد: ایشان قبلاً می‌گفت که دوست ندارم از این حوزه بروید اما الان نمی‌دانم چون اطلاعی از دیدگاه ایشان ندارم.
 وی گفت: هفته آینده به کهگیلویه خواهم رفت و قطعاً حوزه استانداری باید بفکر مسوول جدیدی در این مسوولیت باشند.
 سرپرست فرمانداری کهگیلویه در استان کهگیلویه و بویراحمد، مدت زمان سرپرستی خود در این مسوولیت را بیش از ۱۱ ماه برشمرد.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*