اخبار عمومی
اعلام وصول 2
297304
تاریخ انتشار: 1398/03/13 16:56
سرهنگ مراد ظاهري: مأموران پلیس آگاهی با اجراي اين طرح عملياتي، 11 سارق حرفه ای را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، فرمانده انتظامي رامهرمز از اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و دستگیری یازده سارق حرفه ای در اين شهرستان خبر داد.
سرهنگ"مراد ظاهري" در بیان جزئیات این خبر گفت: به منظور پیشگیری از سرقت و کاهش وقوع جرایم در سطح رامهرمز، طرح ارتقاء امنيت اجتماعي توسط ماموران پلیس آگاهی این شهرستان اجرا شد.
وي افزود: مأموران پلیس آگاهی با اجراي اين طرح عملياتي، 11 سارق حرفه ای را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در مخفیگاهشان دستگیر کردند.
این مقام انتظامی بیان داشت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان، 2 دستگاه خودرو سواري، 2دستگاه پخش خودرو، 2 دستگاه تلويزيون ال سي دي، 2 دستگاه گوشي تلفن همراه، تعدادی کولر گازي، پنکه و چاپگر سرقتی به همراه تعدادی مدارک خودرو کشف شد.
سرهنگ ظاهری تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی کالای کشف شده را 2 میلیارد ریال برآورد کردند.
فرمانده انتظامي شهرستان رامهرمز در پايان با بیان اینکه در این رابطه 11 مالخر دستگیر شد، خاطرنشان کرد: هدف از اجراي اين طرح ها، افزايش احساس آسايش و امنيت شهروندان و همچنين کاهش جرایم در سطح شهرستان رامهرمز است.
م/پایگاه خبری پلیس

برچسب ها:
رامهرمز ؛ مراد ظاهري ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*