اخبار عمومی
اعلام وصول 2
297310
تاریخ انتشار: 1398/03/13 23:38
اعتبار طرح مذکور شناور بوده و افرادی که زودتر اقدام نمایند از شانس بیشتری برای بخشودگی و امهال تسهیلات معوق خود برخوردارند

به گزارش پایگاه خبری عصر جهان؛ در راستای دستورالعمل اجرایی بند ((خ)) ماده ۳۳ قانون برنامه ششم توسعه کشور در سال ۱۳۹۸ به اطلاع آن دسته از بدهکاران تسهیلات بانکی زیر بخشهای کشاورزی ( دام، طیور، زراعت، باغبانی، شیلات و...) که تاریخ سررسید تسهیلات آنان از ۹۶/۷/۱ لغایت ۹۷/۱۲/۲۹ می‌باشد میرساند؛ جهت بخشودگی اصل سود و ۶ درصد وجه التزام تسهیلات و امهال ۳ ساله اقساط معوق خود به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان بهمئی مراجعه فرمایید.

 

جهت اطلاع بیشتر به نکات زیر توجه فرمایید.

▪ اعتبار طرح مذکور شناور بوده و افرادی که زودتر اقدام نمایند از شانس بیشتری برای بخشودگی و امهال تسهیلات معوق خود برخوردارند. افراد باید به مدیریت جهاد کشاورزی مراجعه تا در صورت وجود در لیست اعلامی از بانک مرکزی اقدامات لازم صورت پذیرد.

▪سود و جرایم قبل و بعد از بازه زمانی مشخص شده بعهده مشتری می باشد.

▪اقساط معوق در بازه زمانی مشخص شده به مدت ۳ سال تقسیط می‌شوند.

▪سود دوران تقسیط ۳ ساله بعهده مشتری می باشد.

▪همه تولید کنندگان بخش کشاورزی با هر مبلغ بدهی مشمول این مصوبه هستند و در صورت تامین اعتبار ‌کلیه اشخاص مشمول از مزایای این دستورالعمل بهره مند خواهند شد.

▪شش درصد وجه التزام مشروط سنوات قبل در صورت واریز اصل طلب و تسویه قرارداد از سوی مشتری با نظر شعبه و مدیریت قابل بخشش بوده و درصورت امهال اصل تسهیلات مراتب به تسهیلات جدید امهالی اضافه خواهد شد



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*