اخبار عمومی
اعلام وصول 2
297373
تاریخ انتشار: 1398/03/22 00:41
در حالی که مدیران پرسپولیس مدعی پرداخت مطالبات و بازگرداندن برانکو ایوانکوویچ هستند، او در مصاحبه‌ای مدعی شد به پایان دوران حضورش در تهران رسیده است.

عصرجهان- برانکو ایوانکوویچ از تمایل خود برای پایان حضور در ایران خبر داده است. او که با حضور خود در تهران و قبول هدایت پرسپولیس توانسته ویترین افتخارات باشگاه را پربار کند، اکنون مدعی شده در پایان یک دوران سخت به پایان دوران حضورش در ایران رسیده است.
برانکو در مورد آینده خود در پرسپولیس گفت: "یک فصل فوق العاده در پرسپولیس داشتم و ما در لیگ برتر و جام حذفی قهرمان شده و به فینال لیگ قهرمانان هم رسیدیم. در چهار سال گذشته با پرسپولیس ما سه بار قهرمان شدیم و فقط یک بار عنوان قهرمانی را از دست دادیم. این شرایط باعث شد که کارم بسیار دشوار شود زیرا من باید هم سرمربی و هم روانشناش تیم  باشم تا بازیکنانم بهترین بازی ممکن را ارائه دهند..
اگرچه مطمئن هستم که پرسپولیس تمام آنچه که من بدهکار است را پرداخت خواهد کرد، اما من در تابستان ایران را ترک خواهم کرد. من یک سرمربی هستم پیشنهادهایی از سراسر جهان دارم و سوال اینجاست که در ادامه کجا مربیگری خواهم کرد."
م/ورزش سه



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*