اخبار عمومی
اعلام وصول 2
297380
تاریخ انتشار: 1398/03/20 23:25
پرویز یزدان‌پناه: سیاسیون در اقدامات دانشگاه علوم پزشکی دخالت نکنند و اجازه دهید دانشگاه علوم پزشکی وظایف خود را انجام دهد تا مشکلات مردم برطرف شود.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، پرویز یزدان‌پناه سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد در آیین معارفه خود با حضور قائم‌مقام وزیر و معاون کل وزارت بهداشت گفت: در اینجا به دوستان سیاسی و افراد دانشگاهی اعلام می‌کنم که دانشگاه علوم پزشکی تا 6 ماه آینده نیاز به جذب نیرو ندارد و اگر قرار بر این باشد که نیرویی جذب شود از طریق آزمون استخدامی صورت می‌گیرد، در استخدامی‌ها باید شفافیت باشد.


یزدان‌پناه افزود: سیاسیون در اقدامات دانشگاه علوم پزشکی دخالت نکنند و اجازه دهید دانشگاه علوم پزشکی وظایف خود را انجام دهد تا مشکلات مردم برطرف شود.
وی اظهار داشت: کسری تراز بیمارستان جدید شهر یاسوج در سال 97 به 90 میلیارد تومان رسید و بدهکاری بیمارستان‌هایی که افتتاح شدند بیش از 42 میلیارد تومان است.
وی تصریح کرد: بدهی کارکنان ستادی 20 میلیارد تومان و کسری تراز پروژه‌های عمرانی 22 میلیارد تومان است و بیمارستان‌های جدید 21 میلیارد تومان بدهی تجهیزات دارند و برای راه‌اندازی کامل آن‌ها نیاز به 35 میلیارد تومان دیگر داریم و در کل نزدیک به 174 میلیارد تومان سرجمع کسری تراز در پایان سال 97 داریم
م/کبنا



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*