اخبار عمومی
اعلام وصول 2
297385
تاریخ انتشار: 1398/03/22 12:14
حسین کلانتری بعنوان سومین استاندار دولت تدبیر و امید در استان کهگیلویه و بویراحمد از هیئت دولت رأی اعتماد گرفت

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان؛ صبح امروز (22 خرداد ماه 98) در جلسه هیئت دولت با پیشنهاد وزیر کشور و تصمیم هیئت دولت و نظر مساعد رئیس جمهور، حسین کلانتری به عنوان استاندار کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.


آئین تودیع و معارفه طی روزهای آتی با حضور رحمانی فضلی وزیر کشور برگزار خواهد شد.
کلانتری که پس از چهار سال عهده داری معاونت سیاسی استانداری ایلام در ۲۴ آذر ماه ۹۶ با ارتقاء جایگاه به عنوان مشاور وزیر و مدیر کل امنیتی وزارت کشور منصوب شد. وی سال ۱۳۴۲ در شهرستان دره شهر متولد شده است و دارای مدرک کارشناسی ارشد روانشناسی از دانشگاه تهران می‌باشد که حدود ۲۰ سال به عنوان فرماندار در شهرستان‌های، مهران، شیروان، چرداول، دهلران و برخی پست‌های مدیریتی دیگر مشغول به کار بوده است. در مورد وی گفته می‌شود که کلانتری از سن ۲۲ سالگی تجربه مدیریتی را آغاز کرده است و پله پله تا وزارت کشور پیش رفته است.
در مورد سوابق علمی وی گفته شده است: کلانتری عضو انجمن روانشناسی ایران و نماینده کارگروه پژوهش فناوری و تحول اداری استان در شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری کشور و کارشناس اجرای سیاست‌های اصل ۴۴ قانون اساسی در استان ایلام می‌باشد.
مسئولیت انجمن اسلامی دانشجویان از جمله فعالیت‌های سیاسی ایشان در دوران تحصیل در دانشگاه بوده و از نیروهای بسیجی و رزمندگان دوران دفاع مقدس محسوب می‌گردد.
کلانتری همچنین در دولت‌های نهم و دهم به عنوان کارشناس در استانداری ایلام مشغول به کار بوده است.
و نهایتاً اینکه در سوابق فعالیت‌های سیاسی وی آمده است: کلانتری در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، مسئولیت ستاد انتخاباتی جبهه مردمی حماسه سازان ایران اسلامی «حامیان دکترحسن روحانی» را در استان بر عهده داشته است.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*