اخبار عمومی
اعلام وصول 2
297449
تاریخ انتشار: 1398/03/26 23:21
جمال عرف معاون سیاسی وزیر کشور : ما بحثی در جابه جا استاندار نداشتیم اما خود احمدی تاکید اصرار داشت و دلایلی داشت و من خیلی جدی نگرفتم بعد از عید فطر آمدند تا تصمیم ایشان خیلی جدی است و حتی گفت استعفا را به وزیر کشور دادم.

عصرجهان-اخبار آئین تکریم و معارفه استاندار سابق و جدید کهگیلویه و بویراحمد -جهت دریافت متن کامل خبر روی تیتر های ابی رنگ و یا (دریافت ادامه خبر)کلیک کنید


برگزاری آئین معارفه استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد/رئیس کل دادگستری: تمام قامت در کنار استاندار جدید هستیم
عصر امروز یکشنبه 26 خرداد ماه 98 آئین تکریم و معارفه استاندار کهگیلویه و بویراحمد با حضور معاون سیاسی وزیر کشور، نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس، فرمانده سپاه فتح استان، رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد، جمع زیادی از اهالی استان‌های ایلام و خوزستان، چهره های سیاسی و سایر مدیران استانی برگزار شد(دریافت ادامه خبر)


مجریان انتخابات حق جانبداری از هیچ شخصی را ندارند/قصد تغییر نداشتیم؛ احمدی خود اصرار بر استعفا داشت/نمایندگان به سرعت به اجماع رسیدند
جمال عرف معاون سیاسی وزیر کشور: ما بحثی در جابه جا استاندار نداشتیم اما خود احمدی تاکید اصرار داشت و دلایلی داشت و من خیلی جدی نگرفتم بعد از عید فطر آمدند تا تصمیم ایشان خیلی جدی است و حتی گفت استعفا را به وزیر کشور دادم. (دریافت ادامه خبر)


در طول عمرم آویزان به هیچ شخصیتی نبودم
حسین کلانتری استانداران جدید کهگیلویه و بویراحمد در آئین معارفه خود اظهار داشت: در طول عمرم آویزان به هیچ شخصیتی نبودم.
وی با بیان اینکه استعفای احمدی مسیر خدمت ما را عوض کرد، افزود: حوزه زیرساخت‌ها از جمله راه‌آهن، فرودگاه و راه‌های ارتباطی به جد باید پیگیری شود(دریافت ادامه خبر)


کاندیداتوری استاندار پیشین کهگیلویه و بویراحمد در استان ایلام
دکتر علی محمد احمدی استاندار پیشین کهگیلویه و بویراحمد عصر امروز یکشنبه 26 خرداد ماه 98 در آئین تودیع خود با حضور معاون سیاسی امنیتی وزیر کشور گفت: یکی از کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان ایلام خواهم بود. (دریافت ادامه خبر)


ما سه تا همدلیم و با استاندار همراهیم
غلام محمد زارع نماینده شهرستان های بویراحمد و دنا در مراسم معارفه استاندار کهگیلویه و بویراحمد: یکی از تجارب موفق این استان همدلی و هماهنگی بی سابقه ای بوده که در مجمع نمایندگان استان وجود داشت و شاخص های توسعه ارتقا پیدا کرده، بخش مهم آن معطوف به همین هماهنگی و همدلی است و این همدلی مجمع نمایندگان با استاندار ادامه خواهد یافت. (دریافت ادامه خبر)


ایهام در سخنان عدل هاشمی پور خطاب به تاجگردون: مگر می شود کسی کاری از دستش بربیاید ولی دریغ کند غیر از اینکه کسی قلبش مریض باشد
هاشمی پور: الحمدالله آقای دکتر تاجگردون همکار ما در مقام مدیر برنامه و بودجه دلسوز همه استان هستند. مگر می شود کسی کاری از دستش بربیاید ولی دریغ کند. غیر از اینکه کسی قلبش مریض باشد، وگرنه مگر ممکن است کسی فرصتی برای کمک به استانش بدست بیاورد ولی کمک نکند. این فرصت بسیار خوبی است. (دریافت ادامه خبر)



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*