اخبار عمومی
اعلام وصول 2
297484
تاریخ انتشار: 1398/03/28 15:52
ارزش ریالی موتورسیکلت های قاچاق توقیف شده بالغ بر 6 میلیارد ریال برآورد شد

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان،فرمانده انتظامی استان خوزستان از توقیف پنج دستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق به ارزش 6 میلیارد ریال در شهرستان اندیمشک خبر داد.
سردار"حیدر عباس زاده" در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی شکایت چند شهروند مبنی بر اینکه تعدادی از موتورسوارن در ساعات پایانی شب، درجاده ها و معابر با حرکات نمایشی ضمن ایجاد مزاحمت و آلودگی صوتی موجب سلب آسایش و امنیت همشهریان شدند، موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان اندیمشک قرار گرفت.
سردار عباس زاده در ادامه افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان اندیمشک با اقدامات تخصصی و اطلاعاتی، با هماهنگی مرجع قضائی نفر 6 از راکبان مزاحم ومتخلف را شناسایی و دستگیر کردند.
این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: در بررسی های بعمل آمده در این رابطه پنج دستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق فاقد مجوز گمرکی کشف شد.
فرمانده انتظامی استان خوزستان درپایان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی موتورسیکلت های قاچاق توقیف شده را بالغ بر 6 میلیارد ریال برآورد کردند ،خاطرنشان کرد: متهمان به همراه پرونده متشکله جهت سیرمراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند

منبع/پایگاه خبری پلیس


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*