اخبار عمومی
اعلام وصول 2
297488
تاریخ انتشار: 1398/03/29 01:22
سرمربی کروات سرخپوشان به طور رسمی هدایت تیم فوتبال الاهلی عربستان را برعهده گرفت.

عصرجهان-پس از جدایی برانکو ایوانکوویچ از تیم فوتبال پرسپولیس، او با عقد قراردادی ۲ ساله سرمربی الاهلی عربستان شد.

برانکو ۶۵ ساله در ۴ سال اخیر در پرسپولیس عملکرد فوق العاده‌ای داشت و موفق به قهرمانی لیگ برتر، جام حذفی و سوپرجام شد و همچنین نایب قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا را بدست آورد
در حالی باشگاه الاهلی عربستان این خبر را به طور رسمی اعلام کرد که باشگاه پرسپولیس همچنان معتقد است سرمربی کروات با آن‌ها قرارداد دارد و با توجه به اینکه مطالبات و پیش پرداخت سال آینده او آماده است، برانکو نمی‌تواند بدون هماهنگی با آن‌ها با باشگاه سعودی قرارداد امضاء کند.
برانکو به زودی برای نهایی کردن قراردادش با الاهلی عربستان وارد جده خواهد شد و پس از آن به محل اردوی آماده‌سازی پیش فصل این تیم در اتریش خواهد رفت تا پس از ۴ سال حضور در پرسپولیس و فوتبال ایران، حالا فضا و چالش جدیدی را تجربه کند.

درباره الاهلی باید بدانید که این تیم تاکنون ۳ مرتبه قهرمان لیگ عربستان شده و ۹ بار نیز به مقام نایب قهرمانی رسیده است. آن‌ها ۱۳ مرتبه جام پادشاهی عربستان، ۶ بار جام ولیعهد، ۳ مرتبه جام شاهزاده فیصل بن فهد و یک بار نیز سوپرکاپ عربستان را فتح کرده اند. آن‌ها همچنین در حوزه بین المللی نیز ۳ بار قهرمان جام شورای همکاری خلیج فارس و یک مرتبه نیز قهرمان باشگاه‌های عربی شدند. این تیم همچنین ۲ بار نیز به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کرده است که هر ۲ بار مغلوب شده و موفق به قهرمانی در آسیا نشد.
رقم قرارداد برانکو هنوز به طور رسمی از سوی عربستانی‌ها اعلام نشده، اما گفته می‌شود او سالیانه یک میلیون و ۸۰۰ هزار یورو از تیم عربستانی دریافت می‌کند.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*