اخبار عمومی
اعلام وصول 2
297563
تاریخ انتشار: 1398/04/02 08:43
باشگاه با رحمان مخالفت کرد، استراماچونی موضع گرفت
پیروز قربانی در تصمیمی غیرمنتظره قید کار کردن با آندره‌آ استراماچونی را زد و خیال بازگشت هم ندارد.

عصرجهان-باشگاه استقلال به استراماچونی گفت شما می‌توانید ۳ دستیارتان را به انتخاب خودتان در کادرفنی انتخاب کنید و رحمان می‌تواند یکی از این ۳ سهمیه شما باشد. در ادامه قرار شد بعد از سفر استراماچونی به تهران در این مورد صحبت شود.


سرمربی ایتالیایی در اولین نشست با مدیران استقلال اظهار داشت رحمان با تفکرات مربیان ایتالیایی و از جمله من آشناست. به زبانم تسلط دارد و فضای فوتبال ایران را می‌شناسد چرا درباره او سختگیری می‌شود که مدیران استقلال به این مربی توضیح دادند مشکلی با رحمان ندارند، اما چون او یک فصل در پرسپولیس به عنوان رقیب همیشگی استقلال بازی کرده هواداران موافق حضورش در کادرفنی نیستند. در ادامه به استراماچونی توضیح داده شد برای کادر او پیروز قربانی را انتخاب کرده‌اند. کسی که هم به زبان تلسط دارد و هم سال‌ها بازیکن و کاپیتان استقلال بوده و جایگاه خوبی نزد هواداران تیم دارد.
اما استراماچونی نسبت به انتخاب باشگاه موضع گرفت. او در مصاحبه‌اش گفت ۲ مربی تکنیکال و یک مربی بدنساز به ایران آورده و دنبال یک کمک تکنیکال، یک کمک آنالیزور و یک مربی گلرها است و البته در ادامه در مورد رحمان رضایی نیز گفت: «مدیربرنامه‌های من، مدیربرنامه‌های رحمان رضایی هم بوده است. او سابقه بازی در ایتالیا را داشته است و با توجه به تجربه‌ای که داشت، توانست اطلاعاتی را در مورد ایران به من انتقال دهد. رحمان رضایی به صورت رسمی در کادرفنی ما نیست، اما می‌توانیم از تجربیات او استفاده کنیم.»
با این شرایط می‌توان فهمید هنوز کار استارت نخورده استراماچونی دارد به باشگاه نشان می‌دهد آدم انعطاف‌پذیری نیست که به این سادگی قبول کند رحمان نباشد و باشگاه به جای رحمان بخواهد مربی دیگری برای کادرش بچیند. باید دید مدیران استقلال می‌توانند امروز، فردا نظر سرمربی ایتالیایی را عوض کنند؟ پیروز که زیر بار کار کردن با استراماچونی نرفت حال باید دید آیا باشگاه می تواند مربی استقلالی به جای قربانی به کادر فنی اضافه کند یا آنکه در آینده ای نزدیک پای رحمان به تیم دستیاران مربی ایتالیایی باز خواهد شد.
منبع: خبرورزشی


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*