اخبار عمومی
اعلام وصول 2
297567
تاریخ انتشار: 1398/04/02 15:36
خانواده یک بانوی مرگ مغزی با اهدای کبد وی به بیماران نیازمند حیات دوباره بخشیدند.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از هشتمین مورد اهداء عضو در استان کهگیلویه و بویراحمد در سال۹۸ خبر داد.


دکتر سبز گفت: مرحومه زلیخا جمعه پور مادر ساکن لنده، هشتمین  پیام آور ایثار و گذشتِ استان در سال۹۸ بود  که به علت سانحه رانندگی  دچار مرگ‌ مغزی شد اما با بزرگ منشی خانواده های  ایثارگر جمعه پور و قاسمی  به هموطنانش جانی دوباره بخشید.
 وی افزود:  خانواده های  فرهیخته و ایثارگرِ جمعه پور و قاسمی در لحظاتی سخت و جانکاه، با تصمیمی انسانی، جان  دوباره ای به هم وطنان  نیازمندشان بخشیدند.
سید سینا سعیدی مسئول تیم فراهم آوری پیوند دانشگاه علوم پزشکی نیز ضمن تقدیر و تشکر از خانواده های جمعه پور و قاسمی  گفت: این مادرمومنه و مهربان درتاریخ ۲۹خرداد در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت  بستری شد.
وی افزود: بعد از تایید مرگ مغزی این مرحومه، تیم فوق تخصصی پیوند اعضاء مرکز ابوعلی سینا شیراز اولین ساعات صبح یکشنبه ۲ تیرماه ۹۸ در بیمارستان امام‌خمینی (ره) دهدشت حضور یافتند و با همکاری تیم پیوند اعضاء استان‌ کهگیلویه و بویراحمد، برداشت کبد را انجام دادند  تا با اهداء آن  به هموطنان نیازمند، زندگی دوباره بخشند.
پایگاه خبری عصرجهان از خانواده مرحومه متوفی که با هدف رضایت خداوندی و با ایثار و از خود گذشتگی و با مناعت طبع بی بدیل و عزت نفس بی نظیر به زندگانی و جاودانگی انسان دیگری با عزت و عظمت نگریستید و با کرامات عدیده و وسعت نظر، جان دیگری به همنوع خود بخشیدید سپاسگزاری می نماید




بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*