اخبار عمومی
اعلام وصول 2
297606
تاریخ انتشار: 1398/04/03 20:18
نزدیک به سه ماه است که داروخانه ها و مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه دی در بهمئی از پذیرش دفترچه های جامعه ایثارگری خودداری می کنند که مشکلات زیادی را برای این قشر از جامعه به وجود آورده است.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان؛ نزدیک به سه ماه است که داروخانه ها و مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه دی در بهمئی از پذیرش دفترچه های جامعه ایثارگری خودداری می کنند که مشکلات زیادی را برای این قشر از جامعه به وجود آورده است.
اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران با همکاری معاونت فرمانداری شهرستان، از مسئول نمایندگی بیمه دی برای پاسخگویی و حل مشکلات دعوت کرد که نشستی در این راستا در شهر لیکک برگزار شد.
حسین جوانمردی،از ایثارگران شهرستان بهمئی در این زمینه گفت: متاسفانه سال گذشته مشکلات زیادی داشتیم اما امسال سه ماه است که دفترچه های ایثارگران در شهرستان پذیرش نمی شود.
وی افزود:داروخانه ها هم به جامعه ایثارگری دارو نمی دهند که دلیل اصلی خود را مطالبات نزدیک به یکساله از بیمه دی می دانند.
علیپور، از مسئولان داروخانه های شهرستان بهمئی در این زمینه گفت: متاسفانه مسئولان بیمه به ما می گویند که چرا این همه دفترچه پذیرش کردید، متاسفانه در شهرستان بهمئی از دفترچه های جامعه ایثارگری سوء استفاده می شود اما مگر ما مرکز تشخیص هویتیم که بتوانیم اجازه این سوء استفاده ها را بگیریم؟
تقوی، مسئول درمانگاه و آزمایشگاه رازی لیکک با اشاره به اینکه ما در این مدت با وجود مطالبات نزدیک به 8 ماهه از بیمه دی، خیلی از خدمات خود را برای جامعه ایثارگری به صورت رایگان انجام دادیم اما مرکز ما خصوصی است که در صورت عدم پرداخت مطالبات، ورشکست می شویم.
جریده، مسئول حراست بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان با تاکید بر لزوم توجه ویژه به جامعه ایثارگری، گفت:ما در طول این سه ماه بارها از رسانه ای کردن گلایه های جامعه ایثارگری و تجمع و اعتراضات به دلیل ایجاد نا امنی، جلوگیری کردیم اما نباید به بهانه های مختلف خدمات بیمه ای این قشر از جامعه که همه چیز خود را مدیون آنها هستیم، به مدت سه ماه قطع می شد.
وی افزود: در صورتی که سوء استفاده ای از دفترچه ها می شود، گزارش دهند اما این توجیه خوبی برای قطع خدمات نیست بلکه علت واقعی همان مطالبات چندین ماهه مسئولان داروخانه ها و مراکز طرف قرار داد با بیمه دی است.
مسئول نمایندگی بیمه دی در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در حال حاضر مشکل اقتصادی داریم اما قول می دهم مشکل شهرستان بهمئی را به زودی حل کنم، گفت:باید مراکز درمانی و داروخانه های طرف قرارداد ما قول دهند جلوی سوء استفاده از دفترچه های درمانی را بگیرند تا این همه مشکلات برای جامعه ایثارگری ایجاد نشود.
مصطفی پور با اشاره به عزم جدی برای برخود با متخلفین، گفت: ما در گزارش ها داریم که یک دفترچه در یک روز سه بار ویزیت داشت، به احتمال زیاد تا هفته آینده یک دیدار با دادستان مرکز استان داشته باشم و این مشکلات را از راه قضایی پیگیری کنم.
م/رهیافت جنوب




کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*