اخبار عمومی
اعلام وصول 2
297636
تاریخ انتشار: 1398/04/09 16:46
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد:
سرتیپ دوم پاسدار حمیدخرمدل : روزی که به این استان آمدیم به خود من مشاوره می‌دادند اگر فرمانده‌ای از بویراحمد گرمسیر انتخاب کردید معاونت او را از سردسیر بگذار تعجب کردم این کجای مدیریت است.

عصرجهان- همایش بزرگ هم‌اندیشی و هم‌دلی اقوام در گچساران با حضور آیت الله ملک حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد، غلامرضا تاجگردون نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت، حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد، فرمانداران گچساران و باشت، فرمانده سپاه گچساران، رئیس دادگستری گچساران و جمعی از معتمدین و اقشار مختلف مردم در سالن آمفی تئاتر آموزش و پرورش برگزار شد.


در این نشست سرتیپ دوم پاسدار حمیدخرمدل با بیان اینکه کشور ما دارای اقوام مختلفی است که در کنار هم به زندگی می‌پردازند، اظهار کرد: آنچه موجب انسجام ما شده، ملیت و اسلامیت ماست.
فرمانده سپاه فتح  کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: همه ما دغدغه اتحاد و همدلی را داریم و باید از همه ظرفیت‌های موجود استفاده کنیم.
وی با طرح پرسشی که آیا انتخاب مسوولان ما در ادارات بر اساس شایستگی یا بر اساس حزب و طایفه است، گفت: زمانی موفق می‌شویم به بلوغ فکری برسیم که استخدام‌ها بر اساس شایستگی انجام گیرد امروز آنچه که موجب رنجش در جامعه شده وجود استخدامی‌ها بدون شایستگی است.
خرمدل ادامه داد: روزی که به این استان  آمدیم به خود من مشاوره می‌دادند اگر فرمانده‌ای از بویراحمد گرمسیر انتخاب کردید معاونت او را از سردسیر بگذار تعجب کردم این کجای مدیریت است.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد اذعان کرد: این استان دارای ظرفیت و پتانسیل بالایی است و نباید اگر تسهیلاتی تخصیص داده می‌شود تنها به طایفه خاص داده شود.
خرمدل اذعان کرد: تا زمانی که نتوانیم بر اساس شایستگی حرکت کنیم نمی‌توانیم موفق باشیم
وی با اشاره به انبوهی از نامه در جلوی نماینده گچساران گفت: جلوی نماینده شما انبوهی از نامه است که هیچ ارتباطی با وظیفه نماینده ندارد و وظیفه مدیریتی است.
خرمدل با بیان اینکه چرا نباید از ظرفیت‌های موجود خوب استفاده کنیم، ادامه داد: علی‌رغم انتقادهایی که به برگزاری همایش از بیرون بود اما کار خوبی صورت گرفته و این جلسات باید شکل آن تغییر کند و  این کار عملیاتی شود.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: این استان، استان با سوادی است و نباید شان جلسه به این بزرگی تقلیل به انتخابات پیدا کند.
خرمدل ادامه داد: استاندار و فرمانداران باید تمام تلاششان این باشد که انتصاب‌ها بر اساس شایسته سالاری باشد نه قومیت.
وی خاطرنشان کرد: نمی‌توانیم شعار همدلی بدهیم  اما به گونه‌ای دیگر عمل کنیم چرا که مردم ما عاقل و فهیم هستند.
خرمدل افزود: ما به عنوان مجموعه سپاه در کنار همه هستیم و خادم مردم هستیم و همه ظرفیت ما در خدمت شما است اما معتقدیم تنها راه موفقیت این استان همدلی عملیاتی است.


منبع/فارس



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*