اخبار عمومی
اعلام وصول 2
297664
تاریخ انتشار: 1398/04/11 16:56
پراید 111 با قیمت بیش از 51 میلیون تومان، پراید 131 با قیمت کمتر از 46 میلیون تومان، پژو 206 تیپ 2 با قیمت بیش از 85 میلیون تومان، پژو206 تیپ 5 با قیمت 103 میلیون تومان و پژو206 صندوق دار با قیمت 103 میلیون به فروش می‌رسد.

بازار خودرو یکی از آشفته‌ترین دوران خود را پشت سر می‌گذارد. عدم تحویل خودرو‌های پیش‌فروش شده و افزایش بی‌محابای قیمت‌ها، صدای مشتریان این بازار را درآورده است و تقریبا از اوایل سال گذشته بود که نوسانات بازار ارز با تأثیر بر قطعات خودرو و مواد اولیه باعث شد قیمت خودرو روند صعودی به خود بگیرد و تاکنون قیمت‌ها در برخی از مدل‌ها حتی ۵ تا ۶ برابر برسد.


عوامل متعددی در گرانی خودرو موثر است. یکی از این عوامل وجود دلالان در بازار خرید و فروش خودرو است. دلالان با هجوم سرمایه‌های خود به بازار خودرو، باعث ایجاد تقاضای کاذب شده و این تقاضای کاذب منجر به افزایش قیمت‌ها و ایجاد قیمت‌های غیر واقعی شده است، از دیگر دلایل می‌توان به بهم خوردن بازار عرضه و تقاضا به دلیل کاهش تولیدات داخلی و خروج شرکت‌های خارجی و قطع همکاری آن‌ها به دلیل عدم امکان عمل کردن به تعهداتشان اشاره کرد.
فعالان بازار خودرو همچنان تأکید دارند خریداری در بازار نیست و بیشتر بخش بازار را دلالان تشکیل می‌دهند. طی چند ماه اخیر معاملات خودرو‌ها ناگهان با رکودی سخت مواجه شد و این مسئله باعث شده تا قیمت خودرو‌های وارداتی و داخلی به کمترین میزان خود در چند ماه گذشته برسد.
اما قیمت‌ها در بازار خودرو همچنان بالا و دست نیافتنی است. بسیاری از فعالان بازار خودرو می‌گویند خرید و فروشی در این بازار در کار نیست. این در حالی است که با وجود افت جزئی قیمت خودرو در هفته‌های اخیر، اما دوباره چند روزی است که قیمت‌ها در بازار خودرو روند صعودی به خود گرفته است. قیمت‌هایی که از یک سل گذشته تا به امروز رشد بیش از 100 درصد را تجربه کرده است.
در بازار امروز خرید و فروش خودرو، قیمت انواع پراید به شرح ذیل است؛ در بازار امروز خرید و فروش خودرو، پراید 111 با قیمت بیش از 51 میلیون تومان، پراید 131 با قیمت کمتر از 46 میلیون تومان، پژو 206 تیپ 2 با قیمت بیش از 85 میلیون تومان، پژو206 تیپ 5 با قیمت 103 میلیون تومان و پژو206 صندوق دار با قیمت 103 میلیون به فروش می‌رسد.

ikc.PNG

sai.PNG

منبع باشگاه خبرنگاران



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*