اخبار عمومی
اعلام وصول 2
297722
تاریخ انتشار: 1398/04/15 01:46
پیش از این هم عماد میرجوان، مجید عمیدی، مهدی بیات، شاهین اخوی، حسن فریور، محمود مطلق‌زاده، محمد طیبی، احمد الجبوری، علی آل کثیر، وحید خشتان و میثم نقی‌زاده با نفت مسجدسلیمان قرارداد همکاری امضا کرده بود و با میلاد خدایی، فرشید پاداش، حبیب عباسی، صادق صادقی قرارداد تمدید کرده است.

عصرجهان-میلاد میداوودی، مهاجم ۳۴ ساله خوزستانی از تیم فوتبال نفت‌مسجدسلیمان خداحافظی کرد.
به نظر می رسد با توجه به این‌که میداوودی امسال در لیست تارتار برای لیگ نوزدهم قرار نداشت، این موضوع از جمله دلایل خداحافظی او از نفت بوده است، البته این مهاجم فصل گذشته با مصدومیت‌هایی مواجه بود و نتوانست در تمامی دیدارها، نفت‌مسجدسلیمان را همراهی کند.
میداوودی سابقه بازی در تیم‌های استقلال تهران، استقلال اهواز، آلومینیوم اراک، نفت‌مسجدسلیمان، سایپا، راه آهن، پارس و الاهلی را در کارنامه دارد.
او سابقه عضویت در تیم‌‌ملی زیر ۲۳ را هم در کارنامه خود دارد و ۲۹ گل ملی نیز به ثمر رسانده است.


تمدید قرارداد ۲ هافبک با نفت مسجدسلیمان
بنا به گزارش دیگری حسین دوستدار و اکبر آفاق از وینگرهای فصل گذشته نفت‌مسجدسلیمان با این باشگاه برای ادامه همکاری به توافق رسیدند و قرارداد خود را برای یک فصل دیگر تمدید کردند.

پیش از این هم عماد میرجوان(پارس جنوبی)، مجید عمیدی (آلومینیوم اراک)، مهدی بیات (سپیدرود سهمیه زیر ۲۱ سال) شاهین اخوی (سپیدرود)،حسن فریور (امیدهای تراکتور به عنوان سهمیه زیر ۲۳ سال) محمود مطلق‌زاده(خونه به خونه بابل)، محمد طیبی(تراکتورسازی تبریز) ، احمد الجبوری(بادران)، علی آل کثیر(داماش گیلان)، وحید خشتان(استقلال خوزستان) و میثم نقی‌زاده(پارس جنوبی) با نفت مسجدسلیمان قرارداد همکاری امضا کرده بود و با میلاد خدایی، فرشید پاداش، حبیب عباسی(گلر)، صادق صادقی قرارداد تمدید کرده است.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*