اخبار عمومی
اعلام وصول 2
297753
تاریخ انتشار: 1398/04/17 16:37
فرماندار بهمئی: از حوزه کَت شهرستان بهمئی گزارشاتی مبنی بر ترک خوردن حدود 20 منزل مسکونی در پی زلزله 5.7 ریشتری مسجد سلیمان داشته ایم.

عصرجهان/اخبار کوتاه
اعتراض مردم بخش بوستان به بی آبی/ مسئولان پاسخگو باشند
بخش بوستان از توابع شهرستان باشت در بی آبی به سر می برند.
مردم بخش بوستان نسبت به خراب شدن تنها تلمبه خانه این بخش اعتراض کردند و گلایه مند شدند.
بنابر گزارش مردمی آب مصرفی و آب کشاورزی قطع شده است و مردم در بی آبی به سر می برند.
مردم نسبت به عدم رسیدگی و پاسخگو نبودن مسئولین گلایه مند شده و ابراز کرده اند: مسئولین را از خراب شدن تلمبه باخبر کرده ایم ولی هنوز خبری نشده و تلمبه خراب است، حتی برای آب شرب و آب مصرفی با مشکل مواجه هستیم/کبنا
انتصاب فرمانده سپاه چرام
طی حکمی از سوی حمید خرمدل فرمانده سپاه فتح استان، پوربهشت به عنوان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج چرام منصوب شد.و از زحمات حسن رضایی فرمانده پیشین تقدیر شد
مارمولک در غذا، مادر و ۲ فرزندش را راهی بیمارستان کرد
‌به گزارش روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ جلال‌پوران ‌رئیس حوادث و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت:این مسمومیت در ساعت ۱۳ و ۴۰ دقیقه امروز یکشنبه، شانزدهم تیرماه به مرکز اورژانس گچساران گزارش شد.
وی اظهارکرد: بنا به اطلاعات کسب شده به علت عدم آگاهی وجود مارمولک در غذای این مادر و دو کودک خورده شده بود، دچار مسمومیت شده بودند.
پورانفرد اضافه کرد: این سه نفر بلافاصله توسط اورژانس خیرآباد پس از بررسی‌های پزشکی لازم جهت مداوای بیشتر به بیمارستان شهید رجایی گچساران انتقال داده شده است
ترک خوردن حدود 20 واحد مسکونی بهمئی بر اثر زلزله مسجد سلیمان
فرماندار شهرستان بهمئی در استان کهگیلویه و بویراحمد از ترک خوردن برخی منازل مسکونی این شهرستان در پی زلزله مسجدسلیمان خبرداد.
حکمت الله سنایی افزود: از حوزه کَت شهرستان بهمئی گزارشاتی مبنی بر ترک خوردن حدود 20 منزل مسکونی در پی زلزله 5.7 ریشتری مسجد سلیمان داشته ایم.
وی اظهارکرد: میزان دقیق خسارات وارده ناشی از زلزله مسجد سلیمان خوزستان در این شهرستان در حال ارزیابی و بررسی است.
مدیرکل جدید تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
مدیرکل جدید تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد طی حکمی از سوی جمال انصاری ، معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی کشور منصوب شد .
مدیرکل جدید تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد بر اساس این حکم «براتعلی صالحی» به عنوان مدیرکل جدید تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد .
صالحی پیش از این معاون امور اجرایی تعزیرات حکومتی استان چهارمحال بختیاری بود.
وی متولد 1352 دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد جزا و جرم شناسی و رئیس شعبه تعزیرات فارسان و اردل، رئیس شعبه شهرکرد، عضو شعبه تجدیدنظر و رئیس شعبه اول ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان چهارمحال و بختیاری در کارنامه خود دارد
لازم به ذکر است که مراسم تودیع و معارفه ساعت 9 صبح روز سه شنبه، ۱۸ تیرماه با حضور مسئولان کشوری و استانی در سالن معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان برگزار می شود.
رضا زیرایی از روز 25 مهرماه 93 تاکنون مدیرکل تعزیرات استان کهگیلویه و بویراحمد بود/ایسنا



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*