اخبار عمومی
اعلام وصول 2
297756
تاریخ انتشار: 1398/04/18 16:46
معاون پیشگیری از وقوع جرم سازمان تعزیرات حکومتی کشور نوشت: از وقوع جرم سازمان تعزیرات حکومتی کشور با تأکید بر حمایت از سرمایه‌گذارانی که علی‌رغم تخلفات جزئی صدها شغل ایجاد کرده‌اند، گفت: رصد فرار سرمایه‌های مالی از کشور نشان می‌دهد که ما خطا کردیم و فضای امن برای سرمایه‌گذاری ایجاد نکردیم.

عصرجهان- ظهر امروز و با حضور مسؤولانی از سازمان تعزیرات حکومتی کشور، مراسم تودیع و معارفه مدیران سابق و جدید تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
در این آیین از خدمات 5 ساله رضا زیرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد تقدیر و به جای وی براتعلی صالحی به عنوان مدیرکل جدید تعزیرات حکومتی استان منصوب شد.
پلمب شیرینی فروشی دلیل برکناری مدیر تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد نیست
طی چند روز اخیر و با شنیده شدن تغییر رضا زیرایی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد در برخی رسانه‌ها این گونه وانمود شد که دلیل تغییر زیرایی برخورد با یک واحد شیرینی‌فروشی بوده است.
در آیین تودیع زیرایی رسانه‌ها به سراغ سید یاسر رایگانی سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی رفتند و از وی در همین خصوص پرسیدند و رایگانی در جواب گفت: مطلبی را روز گذشته در رسانه‌های استان مطالعه کردم که باید منبع اخبار موثق باشند.
وی با بیان این که فرزند همین استان هستم و دسترسی به ما آسان است تصریح کرد: در خصوص پرونده‌ای که رای آن صادر نشده مدیر را جابجا نمی‌کنیم و سیاست سازمان این نیست در پرونده‌ای که حجم آن کوچک بوده و حتی شاید بازتاب اجتماعی داشته باشد مدیری را با فضاسازی رسانه‌ای تغییر دهیم.
سخنگوی تعزیرات با بیان اینکه تغییرات در استان‌ها شروع شده و دست بر قضا اولین آن‌ها استان کهگیلویه و بویراحمد بوده که همزمان با چنین شایعات و حدسیات و گمانه‌زنی‌ها بوده است افزود: هفته آینده چندین استان دیگر را در راستای سیاست‌های سازمان تغییر می‌دهیم.
این مسؤول در تعزیرات حکومتی افزود: این‌ فضاسازی‌ها درست نیست و شیرینی فروشی که در بهداشت تعهد داده از الکل و آلومینیوم ام‌جی استفاده نکند تخلفاتی انجام داده که ما تحت تاثیر فضاسازی رسانه‌ای قرار نمی‌گیریم و به مردم قول می‌دهیم که فضاسازی‌ها در اصل دادرسی‌ها و تغییر و تحولات خللی ایجاد نمی‌کند/فارس
سرمایه‌گذاران را به خاطر تخلفات جزئی فراری ندهیم
تسنیم به نقل از معاون پیشگیری از وقوع جرم سازمان تعزیرات حکومتی کشور نوشت: از وقوع جرم سازمان تعزیرات حکومتی کشور با تأکید بر حمایت از سرمایه‌گذارانی که علی‌رغم تخلفات جزئی صدها شغل ایجاد کرده‌اند، گفت: رصد فرار سرمایه‌های مالی از کشور نشان می‌دهد که ما خطا کردیم و فضای امن برای سرمایه‌گذاری ایجاد نکردیم.
محمد بارانی در این آئین با بیان اینکه تسهیل کسب و کار تجلی‌بخش رونق تولید است، اظهار داشت: بر این اساس با توجه به سیاست‌های کلان سازمان تعزیرات حکومتی باید بیندیشیم که چه میزان مداخلات ما تسهیل‌گر است و هر جا مداخلات تعزیرات مانع تولید است باید متوقف شود حتی اگر حکم قانون باشد.
وی افزود: دستاورد قانون عدالت است و عدالت در شرایط امروز کشور ما تسهیل کسب و کار است و اگر این کار را انجام ندهیم لطمه می‌بینیم بنابراین همه ضابطین و دستگاه‌ها باید تلاش کنند که چرخ تولید را از کار نیندازند و این چرخ را روانتر کنند.
معاون پیشگیری از وقوع جرم تعزیرات حکومتی کشور عنوان کرد: در توزیع کالاهای اساسی که وارد استان‌ها می‌شود باید برای تسهیل در رسیدن کالا به دست مردم، سیاست نظارت به سیاست هدایت تبدیل شود.
بارانی با بیان اینکه تکلیف ما مداخلات پیشگیرانه، آموزش و آگاهی بخشی به مردم است، گفت: مداخلات حمایتی از تولید و کسب و کار و فردی که علی‌رغم تخلفات جزئی صدها شغل در این استان محروم ایجاد کرده است باید در دستورکار قرار گیرد.
وی ابراز کرد: وقتی فردی توانسته در این استان صدها نفر را ارتزاق کند و از گرایش به جرائم پیشگیری می‌کند، می‌تواند جزئی از ما باشد و اگر اینها را از خودمان جدا می‌کنیم آن فرد برای حیات خودش جای دیگری را انتخاب می‌کند و آن جای دیگر خانه دشمن است.
معاون پیشگیری از وقوع جرم سازمان تعزیرات حکومتی عنوان کرد: اگر فرار سرمایه‌های مالی از کشور را رصد کنیم متوجه می‌شویم که ما خطا کردیم، فضای امن برای سرمایه‌گذاری آنها ایجاد نکردیم و مقابلشان ایستادیم تا مجبور شوند سرمایه‌شان را بردارند و ببرند.




کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*