اخبار عمومی
اعلام وصول 2
297761
تاریخ انتشار: 1398/04/19 21:20
دستیار وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات:
دستیار وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: رئیس دفتر مقام معظم رهبری در آینده نزدیک به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر می کند.

عصرجهان-فرزاد نجات نیا در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه “بلادشاپور” یک میراث فرهنگی است، اظهار داشت: این منطقه یکی از جاذبه های تاریخی نادر در سطح کشور است و می طلبد مسئولان با حساسیت بیشتری در راستای ساماندهی آن تلاش کنند.


دستیار وزیر ارتباطات خاطرنشان کرد: پیرو تاکید و دستور ویژه وزیر ارتباطات، تلاش و عزم مضاعفی برای پوشش ارتباطی و پهن باند (اینترنت) در استان در حال انجام است و مناطق گردشگر پذیر در اولویت خدمت رسانی قرار دارند.
این فعال فرهنگی عنوان کرد: در دیدار با آیت الله محمد محمدی گلپایگانی باتوجه به ابراز علاقه و توجه ویژه رئیس دفتر مقام معظم رهبری به مردم استان، وی دعوت انجمن فرهیختگان استان را برای سفر به کهگیلویه و بویراحمد و بازدید از بافت شهر تاریخی دهدشت را پذیرفت.
گفتنی است نجات نیا به عنوان دستیار وزیر ارتباطات و با هدف بررسی پوشش ارتباطی مناطق گردشگری استان در سفر یک روزه رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به استان، مونسان را همراهی کرد.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*