اخبار عمومی
اعلام وصول 2
297838
تاریخ انتشار: 1398/04/24 23:50
.

عصرجهان-بسته خبری
سرپرست جدید باشگاه نفت مسجدسلیمان معرفی شد
در حکمی از سوی مهران نصیریان دوست مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی نفت مسجدسلیمان داریوش حسن پور به عنوان سرپرست جدید این باشگاه معرفی شد. حسن پور سابقه سرپرستی در این باشگاه را در سال های گذشته در کارنامه خود دارد. پیش از این روح الله بهمنی عهده دار این سمت بود
فسخ قرارداد هافبک جدید نفت مسجدسلیمان و پیوستن به نفت آبادان
محمود مطلق زاده با عقد قراردادی به عضویت تیم فوتبال نفت آبادان در آمد. محمود مطلق زاده که برای لیگ نوزدهم با باشگاه نفت مسجدسلیمان قرارداد همکاری منعقد کرده بود، پس از فسخ قرارداد با این باشگاه، امروز به نفت آبادان پیوست.
تمدید قرارداد مهاجم گلزن نفت مسجدسلیمان
فرشید پاداش مهاجم سرعتی و گلزن که سال گذشته در نفت مسجدسلیمان بازی های خوبی انجام داد و یکی از عوامل بقای این تیم در لیگ برتر بود، یکسال دیگر در جمع زردهای جنوبی باقی ماند.
پاداش که دو سال قبل در شهرداری ماهشهر عنوان آقای گلی لیگ دسته اول را به دست آورده بود، در ابتدای لیگ هجدهم با نظر مهدی تارتار به پارس جنوبی جم پیوست اما در نیم فصل بعد از صحبت با کادرفنی و مدیریت جدا شد و به نفت مسجدسلیمان پیوست.
مدافع نفت مسجدسلیمان خداحافظی کرد
سیدمحمد حسینی مدافع تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با انتشار متنی در صفحه شخصی‌اش از هواداران این تیم خوزستانی خداحافظی کرد تا شایعه جدایی این بازیکن از جمع زردپوشان نفت به حقیقت تبدیل شود.
حسینی در فصل گذشته لیگ برتر ۱۹ بازی در تیم نفت مسجدسلیمان انجام داد و ۱۶۶۲ دقیقه برای این تیم بازی کرد.
مقصد بعدی این مدافع ۲۵ ساله اهل گچساران هنوز مشخص نشده است.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*