اخبار عمومی
اعلام وصول 2
297893
تاریخ انتشار: 1398/04/29 23:49
شهردار ایذه: از تمام همشهریان بابت این اتفاق عذرخواهی میکنم و انشالله با یاری خدا و همکاری مسئولین محلی و استانی این نوید را میدهم که به زودی خبرهای خوشی در راه است

به گزارش خبرگزاری عصر جهان؛ چند وقتی است که معضل دفن زباله های شهری گریبان گیر شهروندان ایذه‌ای شده است، بعد از ۳۰ سال دفن زباله غیر اصولی در سایت راسفند و اعتراض گسترده مردم روستاهای راسفند و نوترکی ها حالا این بارزباله ها درست بیخ گوش ایذه دفن میشوند و تبدیل به یک معضل زیست محیطی شده است.
در این خصوص اسدی شهردار ایذه در گفت و گوی تلفنی با خبرگزاری ما گفت: متاسفانه این مشکل در دوران تعلیق کاری بنده   اتفاق افتاد و از زمان بازگشت به کار خود با این مشکل روبرو بودم.
اسدی در ادامه گفت: در حال حاضر به اجبار زباله ها در منطقه‌ی کوره های قدیمی سرقنات تخلیه میشود، اما با کارشناسی و بررسی چند منطقه به زودی مکان جدید سایت دفن زباله اعلام میشود و این مشکل بصورت اصولی و با راه اندازی دستگاه های پیشرفته زباله سوز به پایان میرسد.
از تمام همشهریان بابت این اتفاق عذرخواهی میکنم و انشالله با یاری خدا و همکاری مسئولین محلی و استانی این نوید را میدهم که به زودی خبرهای خوشی در راه است.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*