اخبار عمومی
اعلام وصول 2
297936
تاریخ انتشار: 1398/05/02 14:33
ماموران پلیس با اقدامات تخصصی و گشت زنی های هدفمند پنج نفر خورده فروش موادمخدر و 10 نفر از معتادين پر خطر و متجاهر دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، فرمانده انتظامي رامهرمز از اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و دستگيري 15 توزيع کننده مواد مخدر و معتاد متجاهر در اين شهرستان خبر داد.
 سرهنگ "نجم الدين سهرابي" در تشريح اين خبر گفت: در راستاي تنگ كردن عرصه فعاليت براي مخلان نظم و امنيت عمومي و مبارزه جدي با هنجارشکنان با هدف افزايش احساس امنيت شهروندان، طرح ارتقاء امنيت اجتماعي توسط ماموران مبارزه با مواد مخدر اين فرماندهي در مناطق جرم خيز شهرستان رامهرمز به مرحله اجراء در آمد.
وي افزود: ماموران پلیس با اقدامات تخصصی و گشت زنی های هدفمند پنج نفر خورده فروش موادمخدر و 10 نفر از معتادين پر خطر و متجاهر دستگیر شدند.
فرمانده انتظامي شهرستان رامهرمز تصريح كرد: در اجراي اين طرح مقدار 700 گرم انواع موادمخدر، 2 دستگاه ترازوي توزين موادمخدر، کشف و هشت دستگاه خودرو و سه موتورسيکليت توقيف شدند.
سرهنگ سهرابي با اشاره به تحویل متهمان به مرجع قضائی، خاطرنشان کرد: طرح پاكسازي نقاط آلوده و جرم خيز در سطح شهرستان با جديت ادامه خواهد داشت و با همکاري مردم و با عزم جدي پليس، عرصه را براي جولان مخلان امنيت و آسايش مردم، روز به روز تنگ تر خواهيم کرد.
منبع/ پايگاه خبري پليس


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*