اخبار عمومی
اعلام وصول 2
297950
تاریخ انتشار: 1398/05/02 16:19
انتشار خبر استیضاح شهردار لنده در فضای مجازی از شب گذشته تا کنون یکی از سوژه های داغ شبکه های مختلف اجتماعی بوده است که فضای رسانه ای و مجازی این شهرستان را ملتهب کرده است

عصرجهان-فضای مجازی امروزه به یک بستر امن برای تلفیق اخبار صدق و کذب تبدیل شده است که تشخیص حقیقت داشتن یک موضوع و کذب بودنش یک کار سخت است
این فضا باعث شده است تا متاسفانه برخی ها با نگاه سودجویانه به برخی اخبار با آبروی حقیقی و یا حقوقی افراد جامعه را به تمسخر بگیرند.
انتشار خبر استیضاح شهردار لنده در فضای مجازی از شب گذشته تا کنون یکی از سوژه های داغ شبکه های مختلف اجتماعی بوده است که فضای رسانه ای و مجازی این شهرستان را ملتهب کرده است.
برای اطلاع از صدق بودن و یا کذب بودن این مسئله با مختار مشهدی زاده تماس گرفتیم که مشروح آن را در زیر می توانید بخوانید
مختار مشهدی زاده در پاسخ به حواشی ایجاد شده در خصوص استیضاح خود از سوی شورای شهر لنده گفت: خبر استیضاح اینجانب از سوی شورای محترم شهرلنده صحت ندارد و تا اکنون هیچ چیزی به بنده ابلاغ نشده است.
وی افزود : اعضای شورای شهر  برابر جلسات هفتگی شورای شهر در روز سه شنبه برگزار شد که موضوع جلسه بحث آسفالت خیابان های شهر و یکسری مصوبات جلسات قبل بود و در این جلسه خبری از استیضاح بنده نبوده است.
شهردار لنده تصریح کرد:یکی از چالش های اساسی در شهرستان لنده نبود شن و ماسه برای اسفالت خیابان ها و معابر است که در طول تاریخ شهرداری لنده هرگز۳۵۰تن قیر در مخازن کارخانه آسفالت خود ذخیره نداشته است ولی امروز ظرفیت همه مخازن تکمیل است.
وی گفت:در هیچ دوره ای از شهرداری تا کنون مبلغ سی میلیارد ریال اعتبار در کمیته برنامه ریزی برای شهرداری تخصیص داده نشده است ولی امسال ما موفق شده ایم این تخصیص را برای شهرداری لنده در کمیته برنامه ریزی شهرستان بگیریم.
مشهدی زاده با گلایه از نبود نظارت بر فضای مجازی شهرستان لنده گفت:امروز شاهد برخی هتک حرمت ها، تهمت ها و طرح برخی مسائل از سوی افراد مشخص دردفضای مجازی هستیم که متاسفانه نهاد خاصی متولی برخورد قاطع با این افراد هنجار شکن وجود ندارد.
شهردار لنده تاکیدکرد:اینجانب در راستای استیفای حقوق شهروندی و دفاع از حقوق شهرداری از فرد طرح کننده خبر استیضاح در محاکم قضایی شهرستان لنده شکایت کرده و خواستار برخورد شدید به این فرد هستیم که امنیت روحی و روانی شهروندان را به سخره کرفته است خواهیم بود.
مشهدی زاده اظهارکرد:بدون شک استیضاح یکی از حقوق مسلم اعضای محترم شورای شهر است ولی تا کنون هیچ کدام از اعضای محترم شورای شهر چنین مسئله ای را طرح نکرده است.
منبع/خبر لنده



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*