اخبار عمومی
اعلام وصول 2
297998
تاریخ انتشار: 1398/05/06 18:41
در باب تغییر فرمانداری کهگیلویه؛
هر چند سابقه آقای اتابک نشان می‌دهد وی یکی از نیروهای سیاسی اصلاحطلب است و در زمان دولت اصلاحات نیز بخشدار بوده است اما تاکنون هیچکدام از جریانات سیاسی اصلاحطلب کهگیلویه مسئولیت معرفی وی را به عهده نگرفته و همین مسئله همسو بودن او با نماینده کهگیلویه که از مخالفین خط مقدم دولت تدبیر و امید می‌باشد را تقویت کرده است.

یکی از مخاطبین کبنا نیوز با ارسال متنی به این پایگاه خبری به تغییر ناگهانی فرماندار کهگیلویه واکنش نشان داد که از نظر خوانندگان می‌گذرد:
متن ارسالی؛ با آمدن جعفر نیکبخت و شروع نا آرامی‌ها در کهگیلویه، تیم استانداری سابق به سختی و با تلاش‌های نیروهای سیاسی همسوی با دولت خصوصاً طیف منتصب به دکتر سید قادر لاهوتی نبض کهگیلویه را در دست گرفتند و توانستند با سرپرستی نیکبخت آرامش نسبی را به کهگیلویه برگردانند.
نیکبخت و دوستان سیاسی‌اش تمام تلاش خود را برای اخذ حکم نهایی به کار گرفتند ولی آنها به هر دلیلی نا کام ماندند.
پس از طی یک سال از حکم سرپرستی جعفر نیکبخت، امورات شهرستان به خوبی اداره می‌شد، او با پویایی غیر قابل تصوری در خدمت رسانی به مردم گامهای موثری برداشت، نیکبخت نشان داد که به خوبی می‌تواند از پس انتخابات پیش رو برآید اما کلانتری در تصمیمی سریع و بر خلاف آنکه معاون سیاسی وزیر کشور گفته بود، دست به تغییر در فرمانداری کهگیلویه زد.
شنیده‌ها حاکی از آن است که اتابک از کارکنان وزارت کشور در حالی به عنوان فرماندار کهگیلویه معرفی شده است که با هیچکدام از نیروهای سیاسی همسوی با دولت در کهگیلویه مشورت نشده است، به همین دلیل به نظر می‌رسد جدیت آقای کلانتری در حمایت از دولت در تریبون‌های مختلف صرفاً سخنوری بوده است.
وی با اولین اقدام خود در سیاسی‌ترین شهرستان استان یعنی کهگیلویه باعث شد با چالش بزرگ عدم همکاری معاونین و دیگر کارکنان همسوی با دولت در فرمانداری کهگیلویه برای پیشبرد اهدافش مواجه شود.
هر چند سابقه آقای اتابک نشان می‌دهد وی یکی از نیروهای سیاسی اصلاحطلب است و در زمان دولت اصلاحات نیز بخشدار بوده است اما تاکنون هیچکدام از جریانات سیاسی اصلاح‌طلب کهگیلویه مسئولیت معرفی وی را به عهده نگرفته و همین مسئله همسو بودن او با نماینده کهگیلویه که از مخالفین خط مقدم دولت تدبیر و امید می‌باشد را تقویت کرده است.
حامیان دولت در کهگیلویه معتقدند «عدل هاشمی» که چند روز پیش در صحن مجلس به دولت حمله کرد و در سابقه خود مواردی چون به آتش کشیدن نمادین برجام در مجلس و امضای استیضاح رئیس جمهور را دارد، نباید در تصمیم گیری‌های سیاسی مقدم بر حامیان دولت باشد.
حال باید دید مجموعه استانداری کهگیلویه و بویراحمد چگونه می‌تواند با این عدم همکاری‌ها از پس نا آرامی‌های و چالش‌های فراوان و ادامه دار کهگیلویه بر آید.
آیا اتابک از پس برگزاری انتخابات و حفظ امنیت آن بر می‌آید؟
آیا مجموعه استانداری از اینکه اتابک نیروی عدل هاشمی می‌باشد یا نمی‌باشد پرده برمیدارد؟ باید دید در آینده چه خواهد شد.
------------------------------------
مهدی صولتی



کانال تلگرام عصر جهان


محمدی
|
Iran
|
1398/05/06 22:51
  +0

  -0
پاسخ
اتابک نیروی خوبی هست . اصلاحات مرد

ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*