اخبار عمومی
اعلام وصول 2
298035
تاریخ انتشار: 1398/05/10 15:51
نیرو‌های یگان انتظامی باغملک با اشرار مسلح در بخش صیدون این شهرستان درگیر شدند.

به گزارش عصرجهان به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ "حسین زلقی" فرمانده انتظامي شهرستان باغملک در تشريح اين خبر گفت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد قاطعانه با سارقان حرفه ای، ماموران فرماندهی انتظامی بخش صیدون حین ایست و بازرسی به 2 دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ که دارای ۴ سرنشین بوده اند مشکوک شده و فرمان ایست دادند.


وی افزود: سرنشینان 2 خودرو بمحض مشاهده ماموران پلیس به سمت روستاها و کوه های فرار و پس از تعقیب و گریز حدود ۲۰ کیلومتری به سمت خودروهای نظامی پلیس و عبوری و همچنین مردم تیراندازی کردند، که در نهایت با آتش متقابل پلیس مواجه 2 نفر از دستگیر و خودروهای آنان نیز توقیف شدند.
سرهنگ زلقی با بیان اینکه یکی از دستگیرشدگان بر اثر شلیک پلیس از ناحیه پا مصدوم شده و 2 نفر دیگر متواری شدند، بیان داشت: در بازرسی از 2 خودروی توقیف شده یک قبضه سلاح جنگی کلاشینکف، سه تیغه خشاب به همراه ۷۹ تیر جنگی و یک جفت پلاک خودروی سرقتی کشف شد.
فرمانده انتظامي شهرستان باغملک با تأکید بر اینکه تلاش پلیس برای دستگیری 2 فرد متواری دیگر به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد، از  شهروندان خواست؛ در صورت مشاهده هرگونه خودروی مشکوک و مجرمانه توسط افراد فرصت طلب و قانون گريز، مراتب را در اسرع وقت از طريق تلفن فوريت هاي پليسي 110 اعلام تا نسبت به دستگيري مجرمان و متخلفان اقدام شود.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*