اخبار عمومی
اعلام وصول 2
298081
تاریخ انتشار: 1398/05/18 00:36
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خبرداد:
متهم 25 سال سن دارد که با هماهنگی مقام قضایی در اختیار پلیس آگاهی قرار دارد که پس از اتمام تحقیقات به دادسرا معرفی خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری متهم کودک آزار در یک ماموریت  48 ساعته خبرداد وگفت: در یک  اقدام هماهنگ با حراست دانشگاه علوم پزشکی شیراز متهم شناسایی و در محل اخفا خود دستگیر شد.

سرهنگ کاووس محمدی با تشریح این خبر اظهارداشت: این حادثه در یکی از بیمارستان های شیراز رخ  داد  که متهم یک دختر بچه را مورد ازار واذیت قرار داده  بود  که  پس از اطلاع از این موضوع در همان  ساعات  اولیه اقدامات  شناسایی انجام که توسط کارگاهان پلیس با همکاری حراست دانشگاه علوم پزشکی فرد در کمتر از 48 ساعت دستگیر شد.

این مقام انتظامی با اعلام  اینکه پس از ارجاع پرونده به پلیس آگاهی وباتحقیقات گسترده و اقدامات اطلاعاتی  متهم  اعتراف کرد افزود:وی 25 سال سن  دارد که با هماهنگی مقام قضایی در اختیار پلیس آگاهی قرار دارد که پس از اتمام تحقیقات  به  دادسرا معرفی خواهد شد.

سرهنگ محمدی با اشاره به اینکه این  اتفاق در گوشه ای از محوطه سرباز بیمارستان و دور از چشمان عابران  و کادر بیمارستان اتفاق افتاده وهمین دلیل موجب شد اقدامات شناسایی قدری زمانبر شود افزود: پلیس با کسانی که قصد آزار و اذیت افراد به ویژه کودکان  را دارد خط قرمز خود می داند و با جدیت تمام با متهمان برخورد می کند.

منبع/ پایگاه خبری پلیس



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*