اخبار عمومی
اعلام وصول 2
298097
تاریخ انتشار: 1398/05/19 01:28
در مسابقات کشتی فرنگی جایزه بزرگ گرجستان جام بالاوادزه و کارتوزیا حامد تاب در وزن ۶۷ کیلوگرم و رامین طاهری در وزن ۸۷ کیلوگرم به مدال طلا دست یافتند.

به گزارش رحیم آورچه خبرنگار پایگاه خبری عصر جهان، رقابت های بین المللی کشتی جایزه بزرگ گرجستان با کسب طلای کشتی گیر ایذه ای به پایان رسید، رامین طاهری که با زانوی مصدوم و بعد از اینکه به دلیل مصدومیت یک سال دور از مسابقات بود با کسب این طلا برای رقیبان خود خط و نشان کشید.


مسابقات کشتی رقابت های جایزه بزرگ گرجستان جام بالاوادزه و کارتوزیا روزهای ۱۷ و ۱۸ مردادماه در شهر تفلیس گرجستان برگزار شد در این مسابقات رامین طاهری فرنگی کار ایذه ای در وزن ۸۷ کیلو گرم  پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 10 بر 4 کشتی گیر گرجستانی را مغلوب کرد و به دیدار نیمه نهایی راه یافت،طاهری سپس در این مرحله نیز با نتیجه 8 بر صفر دیگر کشتی گیر گرجستانی را شکست داد و راهی دیدار فینال شد.
 طاهری در دیدار پایانی مقابل شالوا خاچیدزه از گرجستان با نتیجه 4 بر صفر پیروز شد و به مدال طلا دست یافت.
پ.ن : این قهرمانی ارزشمند را به اهالی کشتی و تمام ورزش دوستان استان خوزستان تبریک عرض مینماییم


برچسب ها:
رامین طاهری ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان


سید هادی موسوی
|
Iran
|
1398/05/19 02:18
  +0

  -0
پاسخ
این قهرمانی را ابتدا به ملت شریف ایران ❤️خوزستانی های عزیز🌷بختیاری های شیر پرور💓و‌همشهریان عزیزم ایذه هایی با صفا ‌‌🌷🌷و‌خاص تر خدمت رامین عزیز و‌مربی و خانواده عزیز ومحترم ایشان تبریک عرض مینمایم
مرسی از مهندس آورچه در خصوص این خبر

ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*