اخبار عمومی
اعلام وصول 2
298106
تاریخ انتشار: 1398/05/19 17:56
امسال به صورت عجیب از عده ای که معمولا در اطراف آقای خاص هستند و کارهای تبلیغاتی ایشان را انجام میدهند دعوت و به عنوان روز خبرنگار از آنان تجلیل شده است.

به گزارش رحیم آورچه خبرنگار پایگاه خبری عصر جهان، هر سال ۱۷ مرداد به عنوان روز خبرنگار در سراسر کشور از اصحاب حقیقی رسانه تجلیل میگردد اما متاسفانه چند سالی است که در شهرستان ایذه فارغ از موضوع شکایات از جامعه خبرنگاران روز خبرنگار حواشی زیادی را به دنبال دارد، سال گذشته که هیچ برنامه ای گرفته نشد و در بین تمام ادارات فقط شهرداری و شورای شهر به فکر روز خبرنگار بودند، اما امسال به صورت عجیب از عده ای که معمولا در اطراف آقای خاص هستند و کارهای تبلیغاتی ایشان را انجام میدهند دعوت و به عنوان روز خبرنگار از آنان تجلیل شده است.
دکتر سمالی فرماندار ایذه در این جلسه ضمن گرامی داشت روز خبرنگار و تبریک به جامعه رسانه شهرستان گفت: ما از اداره ارشاد شهرستان خواستیم تا لیست خبرنگاران را جهت تجلیل به ما بدهد و آقای سپهری هم لیست داد و ماهم بنا به لیست ایشان دعوت کردیم، حالا که اگر خبرنگاری دعوت نشده است آقای سپهری باید پاسخگو باشد.
پ.ن. مسئول محترم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ایذه شما بنا به کدام معیار و استعلام کدام خبرگزاری این لسیت را تهیه نموده اید؟ امیواریم لیست خود و استعلام ها را جهت شفاف سازی ارائه داده تا این بی حرمتی به جامعه خبری شهرستان مشخص شود، امیدوارم مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان پاسخگوی این ماجرا باشد تا دیگر شاهد این بی حرمتی ها نباشیم.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*