اخبار عمومی
اعلام وصول 2
298131
تاریخ انتشار: 1398/05/21 14:44
بامداد امروز رخ داد؛
متاسفانه در لحظه حادثه، ۷ نفر از سرنشینان خودروها جان خود را از دست داد

عصرجهان-رئیس سازمان آتش نشانی اهواز از برخورد دو دستگاه خودروی سواری پژو پارس و اسپورتج و حریق یکی از خودروها در کیلومتر ۱۰ جاده اهواز - خرمشهر خبر داد.

آتشپاد علی تراب پور اظهار داشت: بامداد امروز دوشنبه ۲۱ مردادماه ساعت ۲ و ۲۲ دقیقه، طی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ سازمان، رخداد برخورد دو دستگاه خودرو سواری پژو پارس و اسپورتج و حریق یکی از خودروها واقع در کیلومتر ۱۰ جاده اهواز - خرمشهر اطلاع رسانی شد.

ایلنا به نقل از ایم مقام مسئول نوشت تیم های امداد و نجات و اطفاء حریق به سرعت و از نزدیک ترین ایستگاه عملیاتی به محل حادثه شتافته و به سرعت عملیات اطفاء حریق و امداد و نجات را شروع کردند.

آتشپاد تراب پور ادامه داد: آتش نشانان به وسیله تجهیزات تخصصی مصدومان را از درون کابین خودروها خارج و برای مداوا به عوامل امدادی اورژانس تحویل دادند.

رئیس سازمان آتش نشانی اهواز در پایان گفت: متاسفانه در لحظه حادثه، ۷ نفر از سرنشینان خودروها جان خود را از دست داده ( ۲ نفر مرد، ۲ نفر زن و ۳ کودک) و ۲ نفر دیگر مصدوم و به جهت مداوا به بیمارستان منتقل شدند، همچنین نیروهای عملیاتی این سازمان، اقدام به ایمن سازی مسیر و انتقال خودروها به حاشیه امن جاده جهت عبور سایر خودروها کردند.

خواب آلودگی، علت سانحه خونین جاده خرمشهر اهواز

رییس پلیس راه استان خوزستان گفت: تصادف ۲ خودرو سواری در جاده خرمشهر- اهواز به دلیل خواب آلودگی و خستگی راننده پژو پارس رخ داد، هفت نفر را به کام مرگ کشاند
سرهنگ رضا دولتشاهی افزود:  ساعت ۳:۲۰ دقیقه بامداد دوشنبه یک دستگاه خودروی پژو پارس که از خرمشهر به سمت اهواز در حرکت بود به دلیل خواب آلودگی به سمت چپ جاده منحرف شد و با یک دستگاه خودروی اسپورتیج تصادف کرد.
وی ادامه به ایرنا گفت: به گفته اقوام راننده خودروی پژو پارس، این فرد تا دیر هنگام در یک مراسم حضور داشته و پس از آن باوجود خستگی به سمت اهواز حرکت کرده است.
دولتشاهی مکان این حادثه را در ۳۰ کیلومتری جاده اهواز – خرمشهر عنوان کرد و افزود: راننده خودروی استپورتیج نیز از مسیر اندیمشک درحال بازگشت به خرمشهر بود
وی گفت: جاده اهواز به خرمشهر  در فصل تابستان به ویژه ساعات شب و بامداد کم تردد است از این رو تنها علت حادثه بی احتیاطی راننده بوده است.
در این حادثه هفت نفر از سرنشینان خودرو ها جان خود را از دست داده ( ۲ مرد ، ۲ زن و سه کودک ) و ۲ نفر دیگر مصدوم و به جهت مداوا به بیمارستان منتقل شدند.
پیش از این آتش نشانی اهواز زمان این حادثه را ۲:۲۲ دقیقه بامداد روز دوشنبه و مکان آن را ۱۰ کیلومتری جاده اهواز- خرمشهر عنوان کرده بود.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*