اخبار عمومی
اعلام وصول 2
298134
تاریخ انتشار: 1398/05/22 00:09
اصولگرهای گچساران و باشت به این نتیجه رسید که استراتژی وحدت همجانبه را برای رقابت با تاجگردون طراحی کنند تا بر اساس این استراتژی در فرصت آتی تاکتیک های مناسبی بکار بندند

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان تحرکات انتخاباتی گچساران به گونه ای پیش رفت که هر دو گفتمان اصلاح طلب و اصولگرا در حال یارگیری، ایجاد ائتلاف، تعریف استراتژی و نحوه چیدن تاکتیک ها هستند
اصلاح طلب ها با توجه به حضور تاجگردن به نظر می رسد علی الظاهر روی مصداق مشکلی نداشته باشند اما اصولگرهای گچساران و باشت که از نیروهای شاخصی برخوردارند به این نتیجه رسید که استراتژی وحدت همجانبه را برای رقابت با تاجگردون طراحی کنند تا بر اساس این استراتژی در فرصت آتی تاکتیک های مناسبی بکار بندند


بنا به گزارش دریافتی در همین راستا عصر امروز مصادف با عید قربان (دوشنبه ۲۱ مرداد ماه ۹۸) نشست اصولگرایان شهرستانهای گچساران و باشت در منزل سرهنگ بیعت اصل یکی از کاندیداهای احتمالی گچساران وباشت برگزار شد.
بنا به اطلاعات دریافتی در این نشست سید قدرت حسینی بحرینی، یعقوب زارعت‌کیش، غلامرضا پاکدل، اردلان زینل زاده و علیمراد جعفری از کاندیداهای احتمالی حوزه انتخابیه گچساران و باشت حضور داشتند.
در این نشست ابتدا شیخ صفایی امام جمعه موقت دوگنبدان صحبت‌های را پیرامون لزوم وحدت و همبستگی نیروهای انقلابی بر اساس آیات و روایات و فرمایشات مقام معظم رهبری مطرح کرد و بعد از آن بر اساس قرعه کشی که انجام گرفت، ترتیب سخنرانی هر کدام از کاندیداها مشخص شد.
در این نشست هر کدلم از کاندیداهای اصولگرا یک نفر را به همراه خود آورده بودند که غلامرضا پاکدل ابوالحسن غلامی، سید قدرت حسینی بحرینی سردار طاهری، اردلان زینل زاده رحیم سلیمانی، علیمراد جعفری غلام عباس رحیمی را به همراه خود به این جلسه آورده بودند.
همچنین سرهنگ بمانی و سرهنگ نوروزی به عنوان معتمدین قشقایی در این جلسه حضور داشتند. یدالله مرادی، شیخ شکوهیان و شیخ سعیدی نیز به این جلسه آمده بودند.





کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*