اخبار عمومی
اعلام وصول 2
298142
تاریخ انتشار: 1398/05/21 08:57
فرمانده انتظامی بهمئی در نشست با اصحاب رسانه:
سرهنگ سید نورالله تقوی نژاد خطاب به خبرنگاران افزود: حق مردم بهمئی همچنان به خاطر جناح بندی های سیاسی پایمال می‌شود و مردم در محرومیت به سر می برند ؛ از شما انتظار داریم که قلم و نگارشتان به سمت و سوی رفع مشکلات مردم پیش رود.

عصرجهان-فرمانده انتظامی بهمئی در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان بر لزوم توجه به مشکلات مردم تاکید کرد.
سرهنگ سید نورالله تقوی نژاد ابتدا با تقدیر از حضور خبرنگاران، گفت: خبرنگاران بار سنگینی از جامعه را بر دوش می کشند.
وی گفت: هر حرفه و شغل مشکلات خاص خود را دارد، اما خبرنگاری و خبر رسانی یک شغل بسیار ظریف و حساس است که در صورت هرگونه اشتباهی چه از ناحیه مخاطبین و چه از ناحیه خبرنگاران، بازتاب بدی در جامعه دارد.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط کنونی اوضاع اقتصادی و سیاسی کشور، دشمن اصل نظام را هدف قرار داده است و مردم هم به خاطر اصل نظام دارند سختی‌ها را تحمل می کنند اما ما  همچنان در اصالت دینی در جهان سرآمد هستیم و دشمن با همین اسلامیت ما کار دارد.
سرهنگ تقوی نژاد ادامه داد: به خودمان می بالیم که در سطح بهمئی در حوزه خبر و خبر رسانی هیچگونه مشکلی نداشتیم و روشنگری و آگاه سازی برای مردم به خوبی صورت می گیرد.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی تصریح کرد: ما از شما به عنوان بازوان توانمند فرهنگی یاد می‌کنیم و مسئولان می توانند کمبودها، نارسایی ها و نیازمندی های مردم را از زبان خبرنگاران به عنوان صادق ترین قلم به دست ها دریافت کنند.
تقوی نژاد با اشاره به لزوم پرداختن به مشکلات مردم، گفت: ساده دلی، روراستی و صداقت از مهم ترین ویژگی های مردم ولایتمدار بهمئی است.
وی خطاب به خبرنگاران افزود: حق مردم بهمئی همچنان به خاطر جناح بندی های سیاسی پایمال می‌شود و مردم در محرومیت به سر می برند ؛ از شما انتظار داریم که قلم و نگارشتان به سمت و سوی رفع مشکلات مردم پیش رود.
فرماندهی انتظامی شهرستان بهمئی ادامه داد: انتظاری که از رسانه، خبر و خبرنگار می رود این است که اولویت اول خود را شفاف سازی، اولویت دوم را آگاه سازی، اولویت سوم را آموزش و آخرین و مهمترین اولویت خود را رفع مشکلات مردم قرار دهد.
تقوی نژاد گفت: ما مجموعه ی نیروی انتظامی شهرستان صمیمانه و مجدانه در حال خدمت شبانه روزی در راستای رفاه حال شهروندان هستیم
فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی در پایان سخنان خود گفت: پاسگاه انتظامی بخش سرآسیاب یوسفی در آینده نزدیک به بهره برداری می رسد.
در پایان این نشست از اصحاب رسانه شهرستان بهمئی با اهدای لوح سپاس تقدیر شد.




منبع/آوای ماغر



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*