اخبار عمومی
اعلام وصول 2
298152
تاریخ انتشار: 1398/05/23 15:15
سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان عنوان کرد:
فرآیند ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش از نیمه اول شهریورماه آغاز خواهد شد. داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org نسبت به تکمیل فرآیند ثبت نام خود اقدام کنند.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان به نقل از الفبا، مهدی رفیعی ظهر امروز چهارشنبه ۲۳ مردادماه ۹۸ در گفتگو با خبرنگار الفبا اظهار کرد: بر اساس هماهنگی های صورت گرفته با سازمان سنجش آموزش کشور و همچنین وزارت آموزش و پرورش امسال ۱۲ هزار نفر از طریق آزمون استخدامی ماده ۲۸ به استخدام آموزش و پرورش درخواهند آمد که سهم خوزستان از این سهمیه ۱۱۹۷ معلم است.
وی در ادامه با اشاره به زمانبندی برگزاری این آزمون، خاطرنشان کرد: فرآیند ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش از نیمه اول شهریورماه آغاز خواهد شد. داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org نسبت به تکمیل فرآیند ثبت نام خود اقدام کنند.
سرپرست اداره کل آموزش و پرورش اضافه کرد: پذیرفته شدگان این آزمون پس از طی مراحل استخدامی خود از مهرماه ۹۸ دوره یک ساله آموزشی خود را در دانشگاه فرهنگیان آغاز می کنند و از مهرماه ۹۹ فعالیت خود در آموزش و پرورش خوزستان را آغاز می کنند.
رفیعی همچنین با اشاره به آمار جذب داوطلبان آزمون ماده ۲۸ به تفکیک مقطع تحصیلی، خاطرنشان کرد: از ۱۱۹۷ سهمیه استخدامی ماده ۲۸ بالغ بر ۱۹۰ نفر جهت تدریس در مقطع تحصیلی ابتدایی، ۳۰۰ نفر برای متوسطه اول، ۲۸۰ نفر در متوسطه دوم، ۱۴۱ نفر در فنی حرفه ای و کاردانش جذب خواهند شد. همچنین ۶۰ نفر به عنوان مربی تربیت بدنی، ۷۰ نفر به عنوان مربی پرورشی، ۵۰ نفر به عنوان معلم استثنایی و ۳۶ نفر به عنوان مراقب سلامت به آموزش و پرورش خوزستان خواهند پیوست.
وی در پایان گفت: ارتقای شاخص های نیروی انسانی مهمترین اولویت مجموعه تعلیم و تربیت خوزستان است و در این راه از همه ظرفیت های موجود استفاده خواهیم کرد.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*