اخبار عمومی
اعلام وصول 2
298157
تاریخ انتشار: 1398/05/24 15:05
یاداشتی خطاب به رسانه ها و مدعیان وکالت مردم│منوچهر چک نژادیان
فردی که مدعی وکیل مردم در خانه ملت است خودش و خانوده اش و برادرانش چه شرکت و پیمانی دارند و چطور صاحب شغل شده و لقمه سفره اش را از راه درست بدست اورده یا با استفاده از رانت و تجاوز به حقوق مردم و … شفاف سازی کنید….. کسی که با رانت صاحب شغل شد نمی توانند امانتدار جامعه و مردم باشد

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، منوچهر چک نژادیان رئیس سابق ستاد انتخاباتی دکتر محمود احمدی نژاد و کاندیدای احتمالی مجلس با ارسال یاداشتی به این پایگاه خبری نوشت: شما رسانه های گروهی تنور داغ کن انتخابات  کسانی میشوید که مدعی وکیل ملت و امانتداری هستند، حق مردم است که بدانند این افراد چه کار بوده و حق مردم  این نیست که تجربه تلخ را دوباره تجربه کنند .لذا انتظار می رود که شما مدعیان رسانه و زبان گویای مردم حقیقت را رو کنید و قدمی محکم جهت شفاف سازی کارنامه گذشته و حال افراد مدعی برداید تا معلوم شود  زبان گویا جامعه هستید و یا زبان رانتخوران و متظاهران فریبکار !!!
متن کامل این یاداشت به شرح زیر است
بسم الله الرحمن الرحیم
با سلام و عرض ادب به خدمت ملت شریف ایران و مدیران رسانه های جمعی کشور.امید است که رسالت خود را آنچه خدا و قران درباره حق الناس بیان نموده بجا آورید.
امروز روز عمل شما عزیزان رسانه است که مبلغ ماراتن های انتخابات اتی هستید. تنها انتشار لیست اصولگرا ،اصلاح طلب ،انقلابی ، ضد انقلاب ،صالحین و غیر صالحین و…  نیست .مسئولیت خطیر شما سنگین است شما وظیفه دارید  خیلی از حقایق را به قضاوت افکار عمومی قرار دهید  تا مردم در انتخاب خود فریب نخورند در غیر این صورت در روز قیامت باید پاسخگو باشید.در روز قیامت  حسایرسی  ها و دقت ها بالاست مال را ازکجا بدست اورده اید؟  و در چه راهی صرف کرده اید؟ عمر را در چه راهی گذراندی؟ و…
حال که شما رسانه های گروهی تنور داغ کن انتخابات  کسانی میشوید که مدعی وکیل ملت و امانتداری هستند، حق مردم است که بدانند این افراد چه کار بوده و حق مردم  این نیست که تجربه تلخ را دوباره تجربه کنند .لذا انتظار می رود که شما مدعیان رسانه و زبان گویای مردم حقیقت را رو کنید و قدمی محکم جهت شفاف سازی کارنامه گذشته و حال افراد مدعی برداید تا معلوم شود  زبان گویا جامعه هستید و یا زبان رانتخوران و متظاهران فریبکار !!!
بنابراین مردم حق دارند که بدانند :
۱- فردی که مدعی وکیل مردم در خانه ملت است  خودش و خانوده اش و برادرانش  چه شرکت و پیمانی دارند  و چطور صاحب شغل شده  و لقمه سفره اش را  از راه درست بدست اورده یا با استفاده از رانت و تجاوز به حقوق مردم و … شفاف سازی کنید….. کسی که با رانت صاحب شغل شد نمی توانند امانتدار جامعه و مردم باشد .
۲-مدعی وکالت مردم در خانه ملت اگر مسئولیتی داشته باشد معلوم می شود که در گذشته چه اموالی داشته  و اکنون صاحب چه مال و اموالی هست .از دارایی هایش کلیپ تهیه شود و به افکار عمومی ارائه گردد تا دیگر مردم فریب نخورند .
۳-فرد مدعی و کالت مردم تا کنون در مقابل تجاوز به حقوق عمومی شهروندان از استخدام های غیر قانونی گرفته تا فساد و تبعیض های اداری که در پیرامونش رخ داده است  چه حرکت مثبت و واکنشی نشان داده است .. و چقد مخالف تجاوز به حقوق عمومی می باشد ایا سکوت و منفعل بوده یا خودش به همین سبک دنبال منفع شخصی و گروه ذی نفوذان بوده یا فریاد براورد است
۴-فردی که مدعی وکالت ملت را دارد در دوران نمایندگی خود چه برنامه  و طرح های عام المنفعه  داشته؟؟؟؟؟؟ می خواهد راه گذشتگان را ادامه دهد و لیدرهای رانتخوار داشته باشد مثل اکنون که بعضی از انها با رانت نماینده مجلس فرزندان خود را در شرکت نفت و گاز پتروشیمی و … استخدام نموده اند  و یا خلاف مسیر گذشته دنبال حق الناس همه به طور مساوی هستند . باید به رسانه گروهی اجازه داده شود تا حقایق بیشتری را در مورد متن فوق روشن نمائید رسانه ها در مورد شغل ، نحوه استخدام؛ اموال و دارایی؛ انها تحقیق نمایند و تمام مطالب را در یک کلیپ به افکار عمومی ارائه نمایند . کسانی که  حاضر به همکاری با رسانه ها در این مسیر نشوند  به مردم معرفی شوند .چون مردم حق دارند  بدانند  که مدعی مدافع حقوق انها  در خانه ملت چه کسانی هستند .
من التوفیق
۱۳۹۸/۰۵/۲۴
منوچهر چک نژادیان



کانال تلگرام عصر جهان


صادق نورالهی
|
Iran
|
1398/05/24 15:31
  +0

  -0
پاسخ
درود بر آقای چک نژاد و نیت پاک ایشون.... ولی حتما مستحضر هستید که سنگ بنای کشور و مسولیت ها بر اساس پول و ثروت هست از دهیار و شورا بگیر تا بالاترین منصب پس امیدی به اصلاح نیست
حکمت اله
|
Iran
|
1398/05/24 16:39
  +0

  -0
پاسخ
سلام
یکی نیست به اقا بگه با چند تجدید و چند دوره دیپلم گرفته است

ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*