اخبار عمومی
اعلام وصول 2
298187
تاریخ انتشار: 1398/05/31 01:52
حجت الاسلام والمسلمین حیدر حجتی نیا سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان به همراه جمعی از مسئولین و مدیران شهرستان همزمان با فرارسیدن عید سعید غدیر با امام جمعه شهرستان دیدار کردند.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، عصر دیروز به مناسبت عیدسعید غدیر حجت الاسلام والمسلمین حیدر حجتی نیا سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان به همراه  مسئولین و مدیران ادارات شهرستان دیدار صمیمانه ای با حجت  الاسلام والمسلمین امینی امام جمعه شهرستان دردفترشان داشتند.
حجت الاسلام والمسلمین حیدر حجتی نیا سرپرست فرمانداری  در این دیدار با تبریک این ایام خجسته و مبارک ،عید غدیر را بزرگترین عید مسلمانان ،عیدی آسمانی برشمرد و با تشریح چگونگی تاریخی واقعه ی غدیر خم اظهار داشت: اگر غدیر نبود نبوت پیامبر بزرگ اسلام ناتمام می ماند و دین کامل نمی گردید.
حجتی نیا واقعه ی غدیر را مایه ی خوشحالی مومنان و یاس دشمنان اسلام دانست و افزود: اتفاقی که در غدیر خم باعث بیمه شدن اسلام از تهاجم و تحریف دشمنان و کوردلان گردید و درخت نوپای اسلام با انتخاب حضرت علی به جانشینی پیامبرآبیاری گردید.
شاخص بودن موضوع غدیر از دیگر محور های مهم سخنان سرپرست فرمانداری شهرستان  در جمع مسئولین بود که ایشان در این خصوص بیان داشت: شکوه غدیر شکوه خدای متعال در زمین است و گشایش بشریت در غدیر است و غدیر در عرصه های داخلی و خارجی هویت و برگ برنده ماست!
حجت الاسلام حجتی نیا  افزود:غدیر یک سرزمین نیست بلکه یک تفکر است وبااشاره به لزوم گرامیداشت دهه ولایت گفت:  احترام به سادات،علما ، فضلا و بزرگان را باید نگه داریم و امروز به پاس زحمات تلاش ها و خدمات امام جمعه محبوب و دلسوز شهرمان حضور پیدا کردیم تااز تمامی خدمات و تلاش های حجت الاسلام والمسلمین امینی تقدیر و تشکر نماییم و همه ما قدردان زحمات امام جمعه عزیز هستیم.
حجتی نیا همچنین بر تلاش مردم و مسئولين در راستاي تحقق فرامين مقام معظم رهبري تاکيد کرد و گفت: بايد دراین روزها با توجه به شرایط شهرستان و زلزله اخیر با توان بيشتري در جهت خدمت به مردم به ويژه محرومين تلاش شود البته کار بايد با برنامه و انگيزه الهي انجام شود و بدون حساب و کتاب نتيجه مثبت نخواهد داشت.
حجتی نیا خدمتگزاری به مردم را رسالت بزرگ مسئولان در حکومت اسلامی دانست و از آمادگی و پای کار بودن تمامی ادارات شهرستان  جهت ارائه خدمات مناسب به همشهریان اسیب دیده در زلزله اخیر  خبر داد و افزود:کار جهادی به معنای کار برخاسته از ایمان است و قبل از اینکه در جهاد خدمت رسانی، شخص جهادی به دیگران سودی برساند به خودش سودی رسانده است.
حجتی نیا اظهارداشت:جهاد خدمت رسانی برای تحقق عدالت و پیشرفت و توسعه کشور باید همگانی بشود و فتوت جوانمردی و غیرت نباید تحت تاثیر گرایشات سیاسی قرار بگیرد.
وی افزود: هر ملت مومنی که به خدای متعال ایمان داشته باشد قطعا" پیروز خواهد شد.
حجت الاسلام امینی نیز با تبریک عید غدیر وقدردانی از فرماندار شهرستان که در این اقدام شایسته و زمینه بوجود آمدن این دیدار و  این سنت حسنه و صله رحم برای اولین در شهرستان  باچنین حضورهایی شکل گرفته است تقدیر و تشکر نمود و این حضور ها تقویت مبانی غدیر دانست
حجت الاسلام امینی اظهار امیدواری کرد که در مدت حضور فرماندار تلاشگر و دلسوز شهرمان توانسته ایم  با همدلی،هماهنگی و تلاش همه  دولتمردان و مسئولان و مدیران دستگاههای اجرایی ،خدمات شایسته ای در راستای بهره مندی بیشتر مردم شهرستان از نعمت های نظام مقدس جمهوری اسلامی انجام دهیم .
امینی بابیان اینکه خوشحالم از فعالیت های خوبی که در شهر بوجود آمده است گفت : این زلزله باعث شده است که نگاه کشور به مسجدسلیمان معطوف شود  و فرماندار در همه شرایط دردسترس میباشد و در تمامی ساعات شبانه روز در تلاش هستند تا بلکه گرهی از هزاران گره این شهر بگشایند
صادق امینی در پایان خاطرنشان کرد: امروز روز اخلاق است اخلاقی که نظام مقدس جمهوری اسلامی در جهان بخوبی به نمایش گذاشت است.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*