اخبار عمومی
اعلام وصول 2
298235
تاریخ انتشار: 1398/06/02 15:06
در خطبه‌های نماز جمعه دیشموک مطرح شد؛
فرماندار کهگیلویه دلیل رها شدن پروژه گازرسانی به شهر دیشموک را به مردم اعلام کند.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، امام جمعه شهر دیشموک در خطبه های نماز جمعه این شهر ضمن دعوت خودلزوم اعلام علت رها شدن پروژه گازرسانی به دیشموک و مردم به رعایت تقوای الهی گفت: اهل تقوا همنشین صادقین عالم هستند که یکی از صادقین عالم امام زمان(عج) است و تقوا ایجاب می کند که دنبال رضایت امام معصوم باشیم.


حجت الاسلام علی اکبر راوند با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با اعضای دولت افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی در این دیدار فرمود "مسئولان ما نباید از دشمن بترسند زیرا دشمنی دشمنان از ابتدای انقلاب وجود داشت و در هیچ نوع دشمنی از ابتدای انقلاب تا الان دریغ نکردند."
وی گفت: ملت ما در بخش های مختلف تحریم شدند ولی با وجود چنین تحریم هایی جوانان انقلابی و بومی ، کشور را خودکفا کردند و در چهل ساله دوم حیات انقلاب اسلامی طبق فرمایشات معظم له دشمنان در زمینه های اقتصادی و فرهنگی در برابر ملت ایران همچون گذشته شکست خواهند خورد.
حجت الاسلام علی اکبر راوند با اشاره به ُتهمت ها و نشر اکاذیب در فضای مجازی گفت: باید مراقب باشیم تا از فرصت فضای مجازی دنبال بصیرت افزایی و تبلیغ دین باشیم.
وی افزود: در فضای مجازی با نقشه شوم دشمنان همراه نشویم و ولنگاری و بی بندباری را ترویج نکنیم.
خطیب سیاسی عبادی جمعه شهر دیشموک با اشاره به آغاز هفته دولت در دوم شهریور گفت: هفته دولت به دلیل شهادت شهید رجائی و شهید باهنر به هفته دولت نامگذاری شد.
وی افزود: کشور ما با پنج گام انقلاب اسلامی،نظام اسلامی،دولت اسلامی،جامعه اسلامی و تمدن نوین اسلامی می تواند به پیشرفت برسد و ما هنوز در گام سوم هستیم و هنوز دولتی در طراز نظام مقدس اسلامی را مهیا نکردیم.
خطیب جمعه دیشموک گفت: دولت اسلامی دولتی است که خود را از درون می سازد و خود را خادم ملت می داند و به معنای واقعی اسلامی می شود.
راوند با اشاره به مباهله پیامبر اکرم(ص) با مسیحیان گفت: به خود می بالیم که پیرو دین اسلام هستیم و طبق آیه قرآن پیغمبر به مسیحیان گفت که اگر من بر حق نیستم با فرزندان خود در بیابان همدیگر را نفرین کنیم، مسیحیان ترسیدند و از مباهله با پیغمبر صرفنظر کرد.
وی افزود: در این روز امیرالمومنین در حال رکوع به فقیر زکات می دهد و آیه قرآن در این زمینه نازل می شود که خدمت به فقیر عبادت و بندگی خداوند است.
امام جمعه دیشموک با اشاره به مشکلات منطقه دیشموک خطاب به فرماندار کهگیلویه گفت: از حضور فرماندار کهگیلویه بدون هیچ تشریفاتی در منطقه دیشموک و سرکشی از روستاها تقدیر می کنیم.
وی ضمن تقدیر از نعمت گازرسانی به بخش دیشموک عنوان کرد: اگر بحث گاز به کندی پیش برود مردم بخش دیشموک در فصل سرما با مشکل مواجه خواهند شد .
خطیب جمعه دیشموک گفت: چندماهی است که پروژه گازرسانی به دیشموک رها شده است از فرماندار خواهان پیگیری جدی این مهم هستیم.
وی افزود: بودجه های فرهنگی به دیشموک داده نمی شود و نیاز هست نمایندگی های تبلیغات و فرهنگ ارشاد اسلامی در دیشموک راه اندازی شود و فرماندار تدابیر لازم در خصوص اتمام بزرگترین جایگاه فرهنگی بخش دیشموک یعنی مصلی نمازجمعه را بیندیشند.
راوند با اشاره به وضعیت نامناسب راه های ارتباطی دیشموک خطاب به فرماندار کهگیلویه گفت: راه ارتباطی روستاهای سرگچ،رودسمه،پای پره،آجم و رود ریش نامناسب و نیازمند اقدام جهادی است.
وی افزود:بودجه جاده تنگ چویل و محور دیشموک به خوزستان وصول شده ولی تاکنون در اختیار پیمانکار قرار نگرفته است که از فرماندار می خواهیم که بودجه مذکور را هرچه سریعتر در اختیار پیمانکار قرار دهد زیرا سال گذشته در بارندگی ها و سیلاب مردم بخش های دیشموک و چاروسا که ارتباطات زیادی با خوزستان دارند با مشکلات زیادی مواجه شدند.
منبع: خبرگزاری صداوسیما

برچسب ها:
علی اکبر راوند ؛ دیشموک ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*