اخبار عمومی
اعلام وصول 2
298247
تاریخ انتشار: 1398/06/03 22:37
۱۱۰ واحد مسکونی در منطقه سیل زده عین دو که به دنبال سیل فروردین امسال خسارت‌های گسترده‌ای دیده بود تعمیر؛ و در آیینی به مردم تحویل داده شد.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، آیین تحویل 110 باب منزل تعمیری مردم سیل زده و محروم منطقه عین دو که به دنبال سیل فروردین امسال خسارت‌های گسترده‌ای دیده بود با حضور حجت الاسلام دسمی تولیت حوزه علمیه بقیه الله تهران، حاج آقا موسوی فرد نماینده ولی فقیه دراستان خوزستان و سردار شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولی عصر( عج) استان خوزستان و حجت الاسلام نوری زاده رییس مرکز رسیدگی به امورمساجد کشور و جمعی از مسؤلین ادارات و ارگانهای دولتی و غیردولتی برگزار شد.


بنا به همین گزارش دراین مراسم حجت الاسلام سعید دسمی تولیت حوزه علمیه بقیه ا...(عج) طی سخنانی گفتند که هم اکنون و در ظرف 55 روز توانستیم  110 منزل را  تعمیر کنیم و در بیش از 280 منزل هم اکنون در حال کار هستیم و در جریان سیل بهار امسال به 810 باب منزل خسارت وارد شد.
وی افزود: از همه کسانی که در این زمینه تلاش و کوشش کردند علی الخصوص از ائمه جمعه و جماعات، مسجدی های تهران، امور مساجد کشور، سپاه پاسداران، گروه های جهادی، کمیته امداد، بهزیستی، مردم منطقه عین دو و دیگر ادارات و...  تشکر کردند
حجت الاسلام و المسلمین سعید دسمی با توجه به قول ها و وعده های شهردار محترم اهواز و شرکت آب و فاضلاب خوزستان و اهواز و دیگر ارگانهای مختلف از آنان تقاضا کرد به قولهایشان عمل کنند.


 در ادامه حاج آقای موسوی فرد نماینده ولی فقیه دراستان خوزستان به استناد بازدیدهای مختلفی که از مناطق محروم استان خوزستان و شهر اهواز مانند عین دو، کوی مندلی، ملاشیه و کوی گلدشت و...  داشتند مطالبی و مصادیقی بیان داشتند و همچنین از محرومیت های مناطق دور دست و کوهستانی مانند ابوالفارس شهرستان رامهرمز نیز مثالهایی زد و گفتند که محرومیت درسطح استان خوزستان زیاد است و فقط عین دو و... محروم نیست بلکه در شهرستانهای رامهرمز و باغملک و... نیز محرومیت وجود دارد.
امام جمعه اهواز از ملاقات بامقام معظم رهبری و فرمان ایشان به رییس جمهور و دستور رییس جمهور به آقای نوبخت در رابطه با مشکل آب و فاضلاب اهواز سخن گفتند
درخاتمه به 14 نفراز کسانی که منزلشان بصورت کامل و صد در صد در حال ساخت است لوح یادبود داده شد و همچنین به 4 زوج جوان که اخیرآ تشکیل خانواده دادند جهیزیه تحویل شد.

 

برچسب ها:
عین دو ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*