اخبار عمومی
اعلام وصول 2
298257
تاریخ انتشار: 1398/06/01 01:24
در جلسه کارگروه ستاد تنظیم بازار استان کهگیلویه و بویراحمد و با اکثریت آرا مصوب شد:
مصوب گردید 5 درصد از مبلغ تمام شده قیمت لباس فرم مدارس در اختیار مدیران مدارس که به عنوان کارفرما محسوب می شوند قرار بگیرد.

مدیر سازمان دانش آموزی استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد، در جلسه کارگروه ستاد تنظیم بازار که به ریاست استاندار برگزار شد مصوب گردید 5 درصد از مبلغ تمام شده قیمت لباس فرم مدارس در اختیار مدیران مدارس قرار بگیرد.


سید نظام مرادی در گفت و گو با پانا اظهار کرد: جلسه کارگروه ستاد تنظیم بازار استان به ریاست استاندار در تاریخ 98/05/31 در سالن شماره یک استانداری برگزار گردید.
او افزود: در این جلسه با حضور همه دستگاها و نهادهای عضو کارگروه ستاد تنظیم بازار، رآی گیری انجام گرفت و با اکثریت اعضای که حق رآی داشتند مصوب گردید 5 درصد از مبلغ تمام شده قیمت لباس فرم مدارس در اختیار مدیران مدارس که به عنوان کارفرما محسوب می شوند قرار بگیرد.
مدیر سازمان دانش آموزی استان گفت: این مبلغ علاوه بر صرف هزینه فعالیت های فرهنگی و تربیتی در سطح مدرسه، بخشی کمک به دانش آموزان بی بضاعت که توانایی خرید لباس را در ابتدای سال تحصیلی را ندارند و بخشی جهت نظارت و مدیریت بر فرایند سامانه پوشاک مدارس که از طریق سازمان دانش آموزی کشور طراحی و راه اندازی شده صرف می گردد.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*