اخبار عمومی
اعلام وصول 2
298316
تاریخ انتشار: 1398/06/12 13:19
مرحوم جهانشاه خلیلی در دوران حیات خود در مقام ریاست تربیت بدنی شهرستان های بهبهان، خرمشهر ، آبادان و شهر ری و همچنین مدیر کل تربیت بدنی خراسان جنوبی خدمت کرد و از چهره های سیاسی محبوب و مورد وثوق جنوب کشور بوده است

انالله و اناالیه راجعون

به گزارش پایگاه خبری عصر جهان، دکتر رضا خلیلی معاون عملیات غیر صنعتی شرکت ملی نفت ایران صبح امروز به سوگ برادر نشست.
بنا به همین گزارش مرحوم جهانشاه خلیلی صبح امروز به دیار باقی شتافت
شایان ذکر است مرحوم جهانشاه خلیلی  در دوران حیات خود در مقام ریاست تربیت بدنی شهرستان های بهبهان، خرمشهر، آبادان و شهر ری  و همچنین مدیر کل تربیت بدنی خراسان جنوبی خدمت کرد و از چهره های سیاسی محبوب و مورد وثوق جنوب کشور بوده است .
مراسم تشییع و تدفین مرحوم جهانشاه خلیلی ساعت٩ صبح روز پنجشنبه مورخه٩٨/۶/١۴ قبل از آرامستان رو به روی دانشگاه آزاد به سمت آرامستان جدید شهرستان بهبهان برگزار می گردد


هیات تحریریه  پایگاه خبری "عصر جهان" ضمن عرض تسلیت مصیبت وارده به دکتر رضا خلیلی، خانواده و جمیع بستگان؛ رحمت واسعه الهی را برای آن مرحوم و صبر بر مصیبت را برای بازماندگان از درگاه ایزد منان مسئلت دارد.



کانال تلگرام عصر جهان


جشان زاده
|
Iran
|
1398/06/13 02:35
  +0

  -0
پاسخ
مشیت الهی بـر ایـن تعلق گرفـته كـه بهار فرحناك زندگی را خـزانـی ماتمزده بـه انتظار بنشیند و این ، بارزترین تفسیر فلسفـه آفـرینش درفـراخـنای بـی كران هـستی و یـگانه راز جـاودانگی اوسـت.
درگذشت برادرگرامیتان زنده یاد جهانشاه خان خلیلی رابه شما و خانواده محترمتان تسلیت عرض نموده برایشان از درگاه خداوند متعال مغفرت ، برای شما و سایر بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل خواهانم .

ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*