اخبار عمومی
اعلام وصول 2
298326
تاریخ انتشار: 1398/06/14 15:42
مرحوم جهانشاه خلیلی در دوران حیات خود در مقام ریاست تربیت بدنی شهرستان های بهبهان، خرمشهر ، آبادان و شهر ری و همچنین مدیر کل تربیت بدنی خراسان جنوبی خدمت کرد و از چهره های سیاسی محبوب و مورد وثوق جنوب کشور بوده است

به گزارش پایگاه خبری عصر جهان، پیکر مرحوم جهانشاه خلیلی مدیرکل سابق ورزش و جوانان خراسان جنوبی صبح امروز پنجشنبه 14 شهریور 1398 برابر با پنجم محرم با حضور خانواده، عموم مردم و جمعی از مقامات لشکری و کشوری از رو به روی دانشگاه آزاد تشییع و در آرامستان بهبهان به خاک سپرده شد.
مرحوم جهانشاه خلیلی در دوران حیات خود در مقام ریاست تربیت بدنی شهرستان های بهبهان، خرمشهر، آبادان و شهر ری  و همچنین مدیر کل تربیت بدنی خراسان جنوبی خدمت کرد و از چهره های سیاسی محبوب و مورد وثوق جنوب کشور بوده است و سرانجام روز سه شنبه 12 شهریور 1398 به دیار باقی شتافت
شایان ذکر است مرحوم جهانشاه خلیلی فرزند مرحوم ناصرخان خلیلی و برادر دکتر رضا خلیلی معاون عملیات غیر صنعتی شرکت ملی نفت ایران است

\


 

برچسب ها:
جهانشاه خلیلی ؛


کانال تلگرام عصر جهان


علی
|
Iran
|
1398/06/15 10:19
  +1

  -0
پاسخ
روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خوزستان درگذشت"جهانشاه خلیلی" را تسلیت گفت

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خوزستان در پیامی درگذشت"جهانشاه خلیلی" مدیر کل سابق تربیت بدنی خراسان جنوبی، رییس تربیت بدنی شهرستان های بهبهان، خرمشهر، آبادان و شهر ری را تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت به شرح ذیل است:

"کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذوالجلال و الاکرام"
انا لله انا الیه راجعون
خبر درگذشت"جهانشاه خلیلی" یکی از روسای و مدیران تلاشگر و خدمت گزار ورزش ایران و خوزستان در دهه هشتاد موجب تاسف و تالم شد.
اداره کل ورزش و جوانان خوزستان ضمن عرض تسلیت به خانواده بزرگ ورزش، برای آن مرحوم غفران الهی و برای بازماندگان صبر جمیل آرزومند است.
روحش شاد یادش گرامی
لازم به ذکر است که مراسم گرامیداشت مرحوم جهانشاه خلیلی صبح پنج شنبه با حضور معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان، فرماندار و ورزشکاران بهبهان، در این شهرستان برگزار شد.
غلامی
|
Iran
|
1398/06/15 22:20
  +1

  -0
پاسخ
در غم از دست دادن این مرد بزرگ ودوستداشتنی شریک هستیم از یادهای این شهر نخواهد رفت

ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*