اخبار عمومی
اعلام وصول 2
298330
تاریخ انتشار: 1398/06/15 10:13
مدیر سابق یکی ازادارات مسجدسلیمان به جرم اختلاس بازداشت و راهی زندان شد

عصرجهان- پس از انتشار بعضی مطالب در فضای مجازی مبنی بر بازداشت یکی از مدیران سابق ادارات مسجدسلیمان در تماسی با علی اسکندری دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مسجدسلیمان پیگیر این خبر شدیم.
دادستان مسجدسلیمان در گفتگو با خبرنگار ما با تایید این خبر گفت: مدیر سابق یکی از ادارات مسجدسلیمان به اتهام اختلاس به دادسرای مسجدسلیمان احضار و برای ایشان تشکیل پرونده گردید. اسکندری ادامه داد: از آن جا که رسیدگی به جرائم روسای ادارات در صلاحیت دادسرای مرکز استان ست پرونده به اهواز ارسال و ایشان از طریق دادسرای اهواز با قرار تامین متناسب راهی زندان شد.
اسکندری ادامه داد: در راستای منویات مقام معظم رهبری که قوه قضائیه باید از حقوق بیت‌المال صیانت کند و این که دستگاه قضا رسالت مصون‌سازی جامعه و سلامت اداری را بر عهده دارد، قوه قضاییه با هر کسی که تخلفی انجام دهد در‌ چارچوب قانون رفتار و ذره‌ای در برابر تخلفات کوتاه نخواهد آمد و همچنان مدافع حقوق مردم و بیت‌المال خواهیم بود. دادستان مسجدسلیمان گفت: از آن جا که پرونده در حال رسیدگی مقدماتی ست از بیان جزئیات بیشتر معذوریم
م/باشگاه روزنامه نگاران


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان


علی
|
Iran
|
1398/08/01 21:18
  +0

  -0
پاسخ
آقای ب سالها است داره از قبل تعاونی مسکن فرهنگیان بخور بخور میکنه و عمدا طول ش میده که بیشتر بخوره، تعاونی ها تو ۴ و ۵ سال خونه هاشو تحویل دادن این آقا بعد ۲۰ سال هنوز لنگ ش میکنه.

جای تاسف اینجاست که تو فرمانداری راه شون ندادند ی احترام میزاشتین چهار نفر دعوت میکردینداخل

ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*