اخبار عمومی
اعلام وصول 2
298337
تاریخ انتشار: 1398/06/16 01:15
رئیس کل دادگستری استان همچنین با اشاره به نزدیک بودن زمان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی خواستار تعیین تکلیف سایت‌های بدون مجوز در استان شد و تاکید کرد: با این گونه سایت‌ها و حتی مدیران کم کار در این خصوص برخورد می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، نخستین جلسه هم اندیشی فعالان فضای مجازی استان امروز در سالن کتابخانه مرکزی یاسوج برگزار شد.
نماینده ولی فقیه در استان در این جلسه با انتقادبرگزاری نخستین جلسه هم اندیشی فعالان فضای مجازی استان از برخی بداخلاقی ها در فضای مجازی گفت: فضای مجازی به لحاظ خبر رسانی و اطلاع رسانی هم می تواند ویرانگر باشد هم اصلاحگر و هم می‌تواند به اجتماع آسیب برساند و هم می تواند از جامعه دفاع کند.
آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی با اشاره به اینکه بسیاری از فضای مجازی بی‌شناسنامه هستند افزود: چگونه می شود از این مسیر نادرست و بی شناسنامه با آسیب ها مقابله کرد.
وی با اشاره به انتشار وسیع خبر عقد دختر ۱۱ ساله با یک پسر در فضای مجازی گفت: به آبروی مسلمانان، طایفه، شهرستان و استان با کار غیر اخلاقی آسیب وارد کردند چرا که انتشار چنین مطالبی علاوه بر اینکه به جامعه آسیب می رساند از لحاظ دینی هم گناه محسوب می شود.
نماینده ولی فقیه در استان یادآوری کرد: انتشار و تکثیرمطالب نادرست، در ساده کردن گناه در جامعه و فضای مجازی نقش مهمی دارد و باید با این گونه رفتارهای ناشایست مقابله کرد.
آیت الله ملک حسینی به معامله خبر و اطلاعات که توسط برخی سایت ها در فضای مجازی صورت می گیرد انتقاد کرد و افزود: برخی به نام عدالت و مبارزه با فساد با خبر ها معامله می کنند که این کار زشت ترین نوع معامله است .
وی با خطاب به فعالان فضای مجازی عنوان کرد: به دنبال شهرت و یا افزایش اعضا در فضای مجازی نباشید بلکه باید به محتوا و تحلیل خبر و اثرات انتشار یک خبر توجه کرد.
نماینده ولی فقیه در استان همچنین خطاب به رئیس کل دادگستری استان گفت: نباید در برخورد با گناه و جرائم بین فضای مجازی و حقیقی تبعیض قائل شد.

نگین‌تاجی: دستگاه‌ قضایی کهگیلویه و بویراحمد رسانه‌ها را در امر مبارزه با فساد همراه خود می‌بیند
رئیس کل دادگستری استان هم گفت: دستگاه قضایی استان به پیروی از سیاست های رییس قوه قضاییه و سند تحول در گام دوم امید دارد و برای دسترسی به این مهم رسانه‌ها را به خصوص در امر مبارزه با فساد همراه خود ‌بیند
نگین تاجلی افزود: دستگاه قضا به کسانی که به دنبال منافع شخصی و طایفه و جناحی خود و یا دنبال تهمت زدن به افراد و مسئولان هستند و آرامش مردم را به خطر می‌اندازند اخطار می‌کند که دوران این مسائل گذشته است و دستگاه قضایی با این افراد به شدت برخورد می‌کند.

رئیس کل دادگستری استان خواستار تعیین تکلیف سایت های بدون مجوز در استان شد
وی همچنین با اشاره به نزدیک بودن زمان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی خواستار تعیین تکلیف سایت های بدون مجوز در استان شد و تاکید کرد: با این گونه سایت ها و حتی مدیران کم کار در این خصوص برخورد می‌شود.

منبع: خبرگزاری صداوسیما



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*