اخبار عمومی
اعلام وصول 2
298363
تاریخ انتشار: 1398/06/17 15:28
رئیس دادگستری کهگیلویه گفت: یکی از زندانیان متواری متهم به قتل در دهدشت با همکاری معتمدان محلی به زندان بازگشت.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، مجید کرمی امروز از بازگشت زندانی متواری متهم به قتل به زندان دهدشت خبر داد.
رئیس دادگستری کهگیلویه گفت: این زندانی متهم به قتل به همراه دو زندانی دیگر خرداد ماه سال جاری از زندان متواری شده بودند.
فارس به نقل از کرمی نوشت: از زمان متواری شدن اقدامات انتظامی و امنیتی در راستای دستگیری زندانیان صورت گرفت و نشست‌های مکرر در دادگستری و خارج از دستگاه قضایی با معتمدان، بستگان و طایفه این زندانیان انجام شد.
وی با بیان اینکه با همکاری ریش سفیدان طایفه نرمابی به خاطر توجه به امنیت و آرامش و قانون امروز یکی از زندانیان متواری تحویل داده شد، گفت: ادامه روند پرونده در دستگاه قضایی پیگیری خواهد شد.
کرمی در خصوص تخفیف مجازات این زندانی گفت: با توجه به اینکه زندانی متهم به قتل است و قصاص حق اولیای دم است کسی حق دخالت در این زمینه ندارد.
این مسؤول اضافه کرد: اما در خصوص اتهام فرار از زندان با توجه به معرفی شدن تخفیف لازم صورت خواهد گرفت.
کرمی گفت: اقدامات لازم برای دستگیری و یا بازگشت دو زندانی متواری دیگر هم در حال انجام است.
شایان ذکر است 25 خرداد ۹۸ حوالی ساعت ۵ صبح دو زندانی متهم به قتل و یک زندانی محکوم به حبس ابد از زندان جدید دهدشت فرار کرده بودند که امروز(17 شهریور ماه) پس از اقدامات امنیتی و دیدارهای بسیار مسوولان قضایی شهرستان با معتمدان و ریش سفیدان طوایف این زندانیان،یکی از زندانیان متهم به قتل با همکاری طایفه نرمابی و بستگان خود در محل دادگستری تحویل و با دستور قضایی روانه زندان شد.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*