اخبار عمومی
اعلام وصول 2
298402
تاریخ انتشار: 1398/06/27 14:21
در پی درگذشت حاج محمدعلی جرنگ پدر سردار شهید ماندنی جرنگ فرمــانده ناحیــه مقــاومت بسیــج سپــاه شهــرستان بهمئـــی و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بهمئی طی پیام های جداگانه ای مصیبت وارده را تسلیت گفتند

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، حاج محمدعلی جرنگ پدر سردار شهید ماندنی جرنگ از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس شهرستان بهمئی دارفانی را وداع گفت و به فرزند شهیدش پیوست.
پاسدار شهید ماندنی جرنگ در سال 1342 در خانواده ای مذهبی در روستای بیدزرد از توابع بخش مرکزی شهرستان بهمئی به دنیا آمد . وی پس از پایان تحصیلات به عضویت سپاه پاسداران درآمد.
پاسدار شهید ماندنی جرنگ به عنوان فرمانده یکی از گروهان های عملیاتی به تاریخ 11/12/1362 در جزیره مجنون به شهادت رسید
در روستای بیدزرد دو شهید به نام های شهید عبدالحسین جرنگ و ماندنی جرنگ آرام گرفتند
در پی درگذشت حاج محمدعلی جرنگ پدر سردار شهید ماندنی جرنگ فرمــانده ناحیــه مقــاومت بسیــج سپــاه شهــرستان بهمئـــی و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بهمئی طی پیام های جداگانه ای مصیبت وارده را تسلیت گفتند
 متن پیام "سرگــرد پاسدار باقر پسنـــده فرمــانده ناحیــه مقــاومت بسیــج سپــاه شهــرستان بهمئـــی "  به شرح زیر است:
انا لله و انا الیه راجعون
خانواده محترم شهید گرانقدر
سلامٌ علیکم
پدران والامقامی که در راه رضای معبود از بهترین سرمایه‌های خویش گذشتند و فرزندان عزیز خود را در راه خدمت به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی نثار نمودند، اسوه‌های ایثار و نمونه‌های برتر استقامت و فداکاری هستند.
مرحوم «حاج محمدعلی جرنگ» پدر شهید سرافراز «ماندنی جرنگ» ندای حق را لبیک گفت و به سوی معبود خویش شتافت. به روح این سفرکرده به ملکوت و ارواح تابناک فرزند شهیدش درود می‌فرستم.
ضمن عرض تسلیت و همدردی با شما خانواده محترم، از پروردگار متعال علو درجات برای آن عزیز سفر کرده و شکیبایی و صبر جمیل برای بازماندگان مسألت دارم. ان‌شاءالله روح بلند آن مرحوم در بالاترین مراتب بارگاه قدسی با سالار و سرور  شهیدان محشور و هم‌جوار گردد.
 سرگــرد پاسـدار باقر پسنــده
فرمانده ناحیـه مقــاومت بسیــج، سپاه شهرستــان بهمئــی
------------------------------------
بسم اله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
خانواده محترم پاسدار شهید ماندنی جرنگ سلام علیکم
پدران والامقامی که در راه رضای معبود از بهترین سرمایه‌های خویش گذشتند و فرزندان عزیز خودرا در راه خدمت به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی نثار نمودند، اسوه های ایثار و نمونه‌های برتر استقامت و فداکاری هستند.
اکنون با خبر شدیم مرحوم حاج محمدعلی جرنگ پدر شهید معزز ماندنی جرنگ پس از سالها صبر و بردباری ندای حق را لبیک گفت و بسوی معبود خویش شتافتند ،که به روح این سفر کرده به ملکوت و ارواح تابناک فرزند شهیدش درود می فرستم . لذا اینجانب ضمن عرض تسلیت و همدردی با شما خانواده محترم از پروردگار متعال علو درجات برای آ ن عزیز سفر کرده و شکیبایی و صبر جمیل برای بازماندگان مسئلت دارم .انشاءالله روح بلند آن مرحوم در بالاترین مراتب بارگاه قدسی با سالار و سرور شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین ع محشور گردد .
با احترام
حجت اله فروزی
خادم خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در شهرستان بهمئی



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*