اخبار عمومی
اعلام وصول 2
298416
تاریخ انتشار: 1398/06/29 23:43
مهاجم تیم فوتبال نفت می‌گوید در هفته‌های ابتدایی با 4 تیم صدر جدول فصل گذشته بازی کرده‌اند و با قرعه بسیار سختی مواجه شده‌اند.

دیدار دو تیم سپاهان اصفهان و نفت مسجدسلیمان در پایان نود دقیقه با تساوی صفر بر صفر به پایان رسید. بعدازاین دیدار عماد میر جوان در پاسخ به اینکه نظرتان در مورد سپاهان چیست اظهار داشت: «سپاهان همیشه تیم بزرگی است و تیم بسیار خوبی است و جزو دو سه تیم پرطرفدار ایران محسوب می‌شود. علاوه براین قهرمانی لیگ و نایب‌قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا را در کارنامه دارد و نیازی به تعریف ندارد اما خدا را شکر که توانستیم یک امتیاز را به دست بیاوریم.»
وی در پاسخ به این سؤال که تصور می‌کرد که سپاهان ضعیف ظاهرشده است گفت: «فکر نمی‌کنم سپاهان ضعیف ظاهرشده باشد. من معتقدم تیم ما تیم قدرتمندی است و نسبت به سال قبل خیلی بهتر شده است و اگر دقت کنید ما در این دو سه هفته اخیر با تیم‌های بزرگی مثل تراکتور و استقلال هم بازی کردیم که حتی می‌توانستیم برنده آن بازی‌ها باشیم.»
وی درباره مساوی‌های متوالی نفت هم خاطرنشان کرد: «به‌هرحال ما با قرعه بسیار سختی مواجه شدیم مثلاً هفته آینده هم باید به مصاف شهر خودرو برویم که فکر می‌کنم به‌جز پرسپولیس تیم ما با 5 تیم بالای جدول فصل گذشته بازی کرده است. تیم‌هایی که سهمیه اسیا را در اختیار دارند. اما در نهایت امیدوارم در بازی های اینده بتوانیم به اولین برد خودمان دست پیدا کنیم.»/ورزش سه

برچسب ها:
نفت مسجد سلیمان ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*