اخبار عمومی
اعلام وصول 2
298504
تاریخ انتشار: 1398/07/06 23:02
در این نشست جوانان عمداً به مشکلات روستاها، مبلمان شهری، مشکلات شهرک های فجر، سرآسیاب، بهاران پرداختند

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، گروهی از جوانان در این دیدار به مباحث فرهنگی هنری،اجتماعی ، ورزشی و عمرانی را طرح و با فرماندار گفتگو کردند.


در این نشست که به همت انجمن جوانان شهرستان لنده صورت گرفت جوانان لنده ای به واکاوی علت عدم توسعه یافتگی منطقه خویش پرداختند و از ظرفیت ها و پتانسیل های که تاثیر در توسه یافتگی شهرستان لنده خواهند داشت گفتند .
در این نشست جوانان عمداً به مشکلات روستاها، مبلمان شهری، مشکلات شهرک های فجر، سرآسیاب، بهاران پرداختند
موسوی فرماندار لنده در جمع جوانان لنده گفت : حرف ها ،گلایه ها و مطالبات امروز شما  همگی بحق و منطقی هست البته حرف ها گلایه ها و مطالبات من نیز هست و از همان روزهای ابتدای که در لنده مستقر شدم روستا به روستای شهرستان رفتم و ولی نباید عملکرد دولت و فرمانداران قبل رو نادیده گرفت کارهایی شد کارهایی در دست انجام هست ولی باید حد مرزی بین نقد و تخریب قرار داد
در حوزه راه دیدار هایی با معاونت عمرانی و مدیرکل راه داشتم و اعتبار خوبی برای پل تراب و آسفالت چند روستا گذاشته است
با مدیر کل آب و فاضلاب شهری دیداری داشتم حدود یک نیم میلیارد تومان برای تعمیر خط توزیع آب شرب شهر لنده اختصاص یافته است
در حوزه شهری اعتبار خیلی خوبی برای شهرداری لنده اختصاص داده ایم
در حوزه ارتباطات جاهایی کار شده و ماهم با مدیر عامل مخابرات استان جلسه ایی داشتیم قرار هست دکل هایی در سه نقطه از شهرستان راه اندازی کنند.
در پایان فرماندار لنده از اقدامات خوب و قابل تقدیر انجمن جوانان تقدیر و تشکر کردند و بیان کردند جوانان امور باید در کنار ما مسولین همراه و همکار ما باشند تا گره ایی از مشکلات مردم باز کنیم


 


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان


هنرمند لنده ای
|
Iran
|
1398/07/07 01:22
  +0

  -0
پاسخ
آقای استاندار از اداره ای خبر به شما بدهیم که بیش از ۲۵ سال تنها یک مدیر را به خود دیده است از عملکردش چه بگویم

جناب کلانتری اگر چه میدانیم شما نیز به فریاد جوانان هنرمند منطقه ما نمیرسید ولی درد دلمان را می گویم که لااقل حرف دلمان را زده باشیم تا فردا روزی نگوید من خبر از سال های گذشته و عملکرد این مدیر نداشتم.

از مجموعه ای برایتان می گوییم که اگر چه در لنده به آن اداره میگویند اما به عمد در این سالها اجازه ندادند رنگ و روی اداره بخود بگیرد چون نمیخواستند شکل اداره بخود بگیرد و مشتری درست کند.

فرهنگ و ارشاد لنده هیچ وقت رنگ یک اداره بخود نگرفت و همیشه بیمار بود.ما هنر مندان لنده همیشه در این آرزو بودیم که آیا می شود روزی فرهنگ و هنر هم مانند آموزش و پرورش/ بهزیستی /کمیته امداد و آب و فاضلاب و جهاد پست و موسسات خصوصی خیره ها و غیره مکانی در خور شان داشته باشد.

ولی نشد که نشد و سالهاست هر وقت تاتر و سرود و تعزیه و نشستی داریم دست به دامان دیگران میشویم.

جناب کلانتری از مجموعه ای به نام ارشاد در لنده میگوییم که از دهه هفتاد تا به امروز فقط یک مدیر بخود دید و این مدیر برای آنکه کسی خرده ازش نگیرید هیچ چیزی از استان و هیچ جایی دیگر نمی خواهد.

لنده ای که دهه نود شهرستان شد و هم اداراتی که کمتر از ۵ سال در لنده مستقر شدند با تدبیری که مدیرانشان داشتند بهترین ساختمان ها را دارند ولی ارشاد با مدیر همیشه ثابت خود یک اتاقک از خود ندارد.

نمیدانیم این وضعیت دلیلش چیست ولی حدس میزنیم دلیلش این باشد که جناب مدیر کهنه کار نمی خواهد منزل ............... که اجاره اداره فرهنگ ارشاد است و ۳ برابر منازل مسکونی در لنده اجاره ........................

جناب کلانتری سالها بود ما هنرمندان تحصیلکرده لنده.کسانی که چندین دیپلم افتخار داریم و پیر شدیم در تعزیه و تاتر و شعر وووو..............منتظر استخدام و آگهی استخدام در فرهنگ و ارشاد بودیم و هیج جوابی به ما نمی دانند تا اینکه با خبر شدیم ........................اینبار خانمش را قالب اداره فرهنگ و ارشاد کرد تا جلوی چشمان همه یک اداره کاملا خانوادگی بچرخد.

جناب کلانتری شما جواب این جوانان را بدهید آیا این اقدامات تبعیض و رانت و فساد نیست.

جناب استاندار صندوق حمایت از هنرمندان مگر برای حمایت از امثال ما راه اندازی نشده است.

پس چرا تاییدیه ای برای ما صادر نمیشود که بتوانیم خود را بیمه کنیم.

لطفا لیست بیمه هنرمندان لنده را استعلام کنید تا هنرمندان پشت صحنه لنده را بشناسید.

جناب استاندار حق یک هنرمند جوان ۲۷ ساله نیست که سرطان داشته باشد و چیزی که حق طبیعی ایشان است دریغ شود.

جناب استاندار ورود کنید و جلوی این بی عدالتی ها را بگیرید تا نامتان در فرهنگ و هنر لنده به یادگار بماند.

ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*